אשכול הצרכנות הרשמי

המקום שלכם לדיונים על כל מה שלא קשור לפרוגרסיב: סדרות טלויזיה, ספורט, מחשבים, סלולאר וכל האוף-טופיק העולה על דעתכם.
שלח תגובה
טל רודס
שגריר הפרוגרסיב
הודעות: 8190
הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 3:56 pm
יצירת קשר:

אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי טל רודס »

רציתם להחזיר מוצר ולקבל את הכסף חזרה והציעו לכם זיכוי? רציתם להתנתק מחברת הסלולאר ואיימו עליכם בקנס כספי? רציתם לעבור מ-YES ל-HOT, ולא רצו לנתק אתכם והתישו אתכם בשיחות ? עבדו עליכם, סידרו אתכם?

זה המקום בשביל לשתף את הסיפורים והמקרים שלכם.

אני אתחיל עם מקרה שקרה לנו היום בבית. אבא שלי הזמין 2 כרטיסי טיסה לברלין לשבוע הבא דרך אתר www.lastcall.co.il במחיר 86 דולר לכרטיס (כך פורסם באתר וכך גם מופיע בפרטי ההזמנה שאושרו באימייל שקיבל). באימייל כתוב גם שיש מקומות בטיסה ושנציג צריך להתקשר בטלפון (כנראה נוהל של אם פתאום נגמרו המקומות). בקיצור מתקשר הנציג לאחר 10 דקות מההזמנה ,ואומר לאבא שלי שהייתה טעות במחיר באתר והם מצטערים והמחיר הוא 440 דולר. אבא שלי כמובן אמר לאותו נציג שזה לא מעניין אותו ושישלמו על הטעות שלהם ויתנו לו כמתחייב את הכרטיסים במחיר שהיה נקוב באתר ואף אושר במייל. הנציג כמובן שוב חזר שהייתה טעות במחיר ואמר שבשום פנים ואופן אי אפשר לתת לו את הכרטיס במחיר הזה.

אתם מבינים באיזה מדינה מגעילה של רמאים ונוכלים אנחנו גרים?

הרי בארה"ב היה לפני כמה שנים מקרה דומה עם חברת Dell שפרסמה בטעות לפטופים ב-5 דולר וקיבלה אלפי הזמנות, ונאצלה כמובן לכבד אותן במחיר שצויין באתר. רק בישראל מדינת הקומבינטורים והרמאים מתחמנים אנשים ומתכחשים למה שכתוב באינטרנט, ואז לך תבזבז זמן ותתבע את החברות האלה.
אפרופו תיירות, יש עוד שיטה למשוך אנשים סתם להזמין איזה טיסה במחיר מוזל כאשר אין בכלל מקומות לטיסה, ואז כביכול מתקשר אליך נציג שלהם ומציע לך טיסה כמובן יותר יקרה, כי אתה כמובן צריך לטוס בתאריכים האלה.

:puke:
ufomatan
בריל!
הודעות: 2912
הצטרף: ו' דצמבר 14, 2007 11:06 am

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי ufomatan »

יופי של רעיון טל!
אני גם אוסיף לכאן את המקרה שקרה לי עם הLCD שקניתי:

קניתי מחברת יניר מערכות טלוויזית LCD ותוך שנה היא התקלקה 4 פעמים!!
אחרי שביקשתי את החלפת דגם או ביטול עסקה הם הודיעו לי שהם מוכנים להחליף אך ורק לאותו דגם (אחרי הרבה שקרים שהם האכילו אותי בחודשים האלה) ולכן הגשתי תלונה במועצה לצרכנות על מנת לחייב את החברה להזיר לי את הכסף.
אחרי שדיברתי עם המועצה לצרכנות (שהיו אדיבים ומאוד מאוד עוזרים) הם שלחו מכתב לחברת יניר מערכות שבו הם פירטו את התלונה שהגשתי והבהירו למנהל שירות הלקוחות שהחוק נמצא בצד שלי.
שעה אחרי שהמכתב הגיע ליניר קיבלתי טלפון מהם, וכמובן שזה היה טלפון קצת יותר נחמד מבעבר. בסופו של דבר אחרי שהם הציעו לי כמה הצעות, החלטתי פשוט לקבל זיכוי מלא על המסך ולרכוש במקומות מסך איכותי יותר של חברת NEC.
אז שלא יעבדו עליכם!! :haha: (ואם כבר עבדו עליכם אז יש את המועצה לצרכנות, תשתמשו בהם הם חזקים מאוד)
"אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות"- הרמב"ם
Rise up and take the power back!!!
טל רודס
שגריר הפרוגרסיב
הודעות: 8190
הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 3:56 pm
יצירת קשר:

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי טל רודס »

טוב עשית בריל!! אגב לא רק המועצה לצרכנות היא חזקה יש גם את אמון הציבור גם מאד חזק שהצליח לעשות תו תקן ויש יותר ויותר חברות שמתחייבות לעמוד בתקן שלו. אפשר להתלונן גם אצל אמון הציבור.
סמל אישי של משתמש
Ashleadt
דרימיסטית שרופה
הודעות: 1045
הצטרף: ב' ינואר 07, 2008 4:27 pm
מיקום: נתניה
יצירת קשר:

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי Ashleadt »

לי יש סיפור די מצחיק (כשמסתכלים על זה אחרי שזה באמת קורה).
בשנת 2003 טסנו כל המשפחה לפלורידה, אורלנדו כדי ללכת לדיסני וורלד שם.
התכנון היה לטוס מכאן ללונדון, ומשם טיסה מחוברת לניו יורק, ומשם איזיג'ט לפלורידה.
אז הכל היה חלק עד לזאתי שבודקת כרטיסים לפני שעלינו למטוס לפלורידה.
גילו ששכחו לחתום איזה משהו בכרטיסי טיסה שלנו באבטחה.
נאלצו להתקשר לאבטחה ולברר מה נסגר, ובנתיים, האנשים במטוס, והמטוס מחכים רק לנו.
באו אנשים, בדקו, הכל טוב, הטעות היתה שלהם. אבל,
התיק של אבא שלי עם הכסף, דפי עבודה, ה-כ-ל לא היה איתנו.
המטוס לא יכל להמתין עוד, אז אנחנו (שמונה) עלינו למטוס בזמן שאבא שלי נשאר בניו יורק לנסות למצוא את התיק שלו.
כשעלינו למטוס, כמובן כולם הסתכלו עלינו שלא נדבר על זה שהטייס החליט להודיע "הנה המשפחה שחיכינו לה", כמובן הכל מצחוקים,
אבל עדיין... :oops: :oops:


הגענו לאורלנדו, הלכנו לאסוף את האוטו ששכרנו, ועכשיו רק צריך את הבית שגם כן שכרנו דרל איזה חברה.
למרות שבדפים היה רשום שאי אפשר לקבל את הקוד לבית (היו קודים, לא מתפחות) עד השעה 4 בצהריים, בכל זאת החלטנו ללכת ולראות אם נוכל לקחת את הקוד היות ואבא שלי לא היה איתנו וזה אומר שלא היה לנו כסף עלינו, בקיצור, לא היה לנו לאן ללכת.

הגענו למקום שנמצא הבנין של החברה הזאתי, שדרכם גם הזמנו את הכרטיסים לדיסני.
סבא שלי יצא ושכנע אותם להביא לנו את הכתובת ואת הקוד לבית, ונבוא לקחת את הכרטיסים כשאבא שלי יגיע עם הדפי הזמנה וכל זה.
הגענו לבית, כעבור כמה שעות אבא שלי הגיע יחד עם התיק (הקלה).
אז עכשיו כל מה שנשאר זה הכרטיסים.
אז בסביבות 7-8 בערב נסענו לקחת את הכרטיסים, ומגלים אוטו של שריף (מגניב) בחוץ.
אבא שלי וסבא שלי יצאו לראות מה נסגר ומתברר...שהחברה ran for it. עם כל הכסף של כולם.
מתברר ש300 משפחות נותרו בפלורידה ללא בית שהזמינה מהם. ואנחנו, וכנראה עוד אנשים ללא כרטיסים לדיסני.
אז מזל שלקחנו את הקוד מוקדם מהרגיל ^_^. אחרת גם אנחנו היינו נדפקים.

הגענו לשער של דיסני, הרגיל כזה. (כי יש כל מיני: אפקוט, יוניברסל סטודיוס, בליזרד ביצ' ועוד).
התחלנו לספר לאיש שהיה שם את המקרה שלנו, והסיבה שהופענו בלי כרטיסים. הוא עצר אותנו באמצע, וצעק לאלה שעובדים יחד איתו שאנחנו משפחה מהעיתון שהם קראו בבוקר שכן קיבלו את הבית.
הבחור היה נורא נחמד (Bob חח) והביא לנו כרטיסים לכל הפארקים שם, (גם אלה שבכלל לא הזמנו).

וזה סוף הסיפור.

יש עוד מקרה שקרה, זה קרה בערך שבועיים אחרי שהגענו. אבל זה לא קשור לרמאות.
Just Because You're Paranoid Doesn't Mean They're Not Out to Get You!!!!
סמל אישי של משתמש
Carpe Diem
דרימיסט שרוף
הודעות: 866
הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 6:39 pm
מיקום: Tel Aviv
יצירת קשר:

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי Carpe Diem »

טל רודס כתב:רציתם להחזיר מוצר ולקבל את הכסף חזרה והציעו לכם זיכוי? רציתם להתנתק מחברת הסלולאר ואיימו עליכם בקנס כספי? רציתם לעבור מ-YES ל-HOT, ולא רצו לנתק אתכם והתישו אתכם בשיחות ? עבדו עליכם, סידרו אתכם?

זה המקום בשביל לשתף את הסיפורים והמקרים שלכם.

אני אתחיל עם מקרה שקרה לנו היום בבית. אבא שלי הזמין 2 כרטיסי טיסה לברלין לשבוע הבא דרך אתר http://www.lastcall.co.il במחיר 86 דולר לכרטיס (כך פורסם באתר וכך גם מופיע בפרטי ההזמנה שאושרו באימייל שקיבל). באימייל כתוב גם שיש מקומות בטיסה ושנציג צריך להתקשר בטלפון (כנראה נוהל של אם פתאום נגמרו המקומות). בקיצור מתקשר הנציג לאחר 10 דקות מההזמנה ,ואומר לאבא שלי שהייתה טעות במחיר באתר והם מצטערים והמחיר הוא 440 דולר. אבא שלי כמובן אמר לאותו נציג שזה לא מעניין אותו ושישלמו על הטעות שלהם ויתנו לו כמתחייב את הכרטיסים במחיר שהיה נקוב באתר ואף אושר במייל. הנציג כמובן שוב חזר שהייתה טעות במחיר ואמר שבשום פנים ואופן אי אפשר לתת לו את הכרטיס במחיר הזה.

אתם מבינים באיזה מדינה מגעילה של רמאים ונוכלים אנחנו גרים?

הרי בארה"ב היה לפני כמה שנים מקרה דומה עם חברת Dell שפרסמה בטעות לפטופים ב-5 דולר וקיבלה אלפי הזמנות, ונאצלה כמובן לכבד אותן במחיר שצויין באתר. רק בישראל מדינת הקומבינטורים והרמאים מתחמנים אנשים ומתכחשים למה שכתוב באינטרנט, ואז לך תבזבז זמן ותתבע את החברות האלה.
אפרופו תיירות, יש עוד שיטה למשוך אנשים סתם להזמין איזה טיסה במחיר מוזל כאשר אין בכלל מקומות לטיסה, ואז כביכול מתקשר אליך נציג שלהם ומציע לך טיסה כמובן יותר יקרה, כי אתה כמובן צריך לטוס בתאריכים האלה.

:puke:
טל, אפשר לאיים לאותו נציג שהתלונה תופיע בכל המדיה ובעיקר באתר תלונות tlunot.co.il tlunot.org.il משהו כזה. הם מאוד מפחדים מזה ובדרך כלל נכנעים לדברים האלה. ואגב באמת כדאי לכתוב באתר הזה. זה עובד.
Music Is The Energy Of Life!
סמל אישי של משתמש
Nabo
דרימיסטית שרופה
הודעות: 564
הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 9:22 pm
מיקום: Ashdude
יצירת קשר:

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי Nabo »

אני למדתי שאסור לסמוך על אף אחד כשזה נוגע לרכישות גדולות, יכול להיות שזה בכוונה וגם אם לא- הצד של נותן השירות לעיתים קרובות עושה טעויות שלגמרי עולות לנו...
קניתי את כרטיס הטיסה שלי לפני שבועיים, ובהתחלה שילמתי לה מקדמה, ואז הסידור היה להתקשר אליה למחרת, לברר כמה נשאר לשלם לפי שער הדולר ולבצע העברה בנקאית. היה אמור להשאר משהו כמו 1600 דולר לשלם, ופתאום היא אומרת לי 1800 ומשהו. פקפקתי בעצמי, אמרתי שאולי טעיתי, אמרתי טוב וניתקתי. ואז תפסתי את עצמי, וזה פשוט לא הגיוני, אז התקשרתי אליה שוב ומה- הגברת שכחה ששילמתי מקדמה וחישבה את כל הסכום. אם לא הייתי חוזרת, הייתי משלמת עוד 200 דולר סתם ככה באוויר.
"glitter is like the herpes of arts and crafts"
demitri martin
טל רודס
שגריר הפרוגרסיב
הודעות: 8190
הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 3:56 pm
יצירת קשר:

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי טל רודס »

ושוב אני אתכם באשכול הצרכנות עם עוד "חוייה" של ספקי התיירות בארץ.

מאחר ובעוד כשבועיים אני אמור להתחיל תפקיד חדש, ומאחר ובא לי ספונטנית ליסוע לברלין, נכנסתי אתמול לאתר ה-דקה ה-90, ולחצתי על רכישת כרטיס טיסה הלוך חזור לברלין ב-99 דולר, כן זה היה המחיר, והיו עוד כמה טיסות למילאנו ועוד יעדים בדיוק בסכום הזה.
אחרי שעתיים מתקשרים אליי ואומרים לי, מצטערים אבל אין מקום בהלוך (יש רק בחזור), אני כמובן מכיר את הטריקים השיווקיים האלה שאופיינים לתחמנים הרמאים של מדינת ישראל, כמובן שלא הסכמתי שיציעו לי איזה כרטיס טיסה במחיר פי 5 (שיחפשו פראייר אחר). אין לי ספק שהם סתם מפרסמים מראש מחירים נמוכים בידיעה שמי שלחוץ ליסוע בסוף יסכים להוסיף כסף למחיר המפורסם (גם אם זה יהיה רק 10 אחוז ממי שניסה להזמין אונליין, הרי שהם השיגו את מטרתם ).

היום קמתי בבוקר, ראיתי חבילה בדקה ה-90 ב-400 דולר לטיסה +3 לילות במלון, מחיר הגיוני לרגע האחרון, התקשרתי כדאי לוודא משהו בקשר למיקום המלון, ואז אמרו לי שהחבילה הזו בכלל לא רלוונטית. אתם מבינים? הם מפרסמים סתם דברים באתר בלי שיש להם באמת מקומות למכור.

הלכתי לצבר, מצאתי טיסה ב-239 דולר, דיברתי בטלפון עם הנציגה והיא הבטיחה לי שיש 6 מקומות, נתתי לה כרטיס אשראי והיא שלחה לי טופס למלא פרטיי ולחתום על אישור העסקה. פקססתי את האישור והייתי שמח וטוב לבב, כעבור חצי שעה היא מתקשרת אליי ואומרת לי שכנראה הייתה תקלה בהעברת הנתונים ביניהם לשרת של חברת התעופה, ואין בעצם מקומות בטיסה והיא מתנצלת שהטעתה אותי. נחשו מה? היה לה מקום באותה הטיסה במחיר פי שתיים להציע לי... אמרתי כמובן לא תודה ודאגתי לוודא שלא יחייבו את כרטיס האשראי שלי חס וחלילה.

בדקתי עוד כמה אתרים כשלפתע מצאתי שוב טיסה ב-181 דולר באתר הדקה ה-90, אמרתי יאללה נזמין בשביל הספורט, הזמנתי, כעבור 5 דקות מתקשרת אליי נציגה שלהם שאומרת שאין בכלל מקומות בטיסה הזאת מאתמול.


אתם מבינים באיזה מדינה מסריחה של רמאים וקומבינות אנחנו גרים? איכס :puke:
סמל אישי של משתמש
avrahamshuk
דרימיסט-על
הודעות: 3250
הצטרף: ה' מרץ 27, 2008 9:13 pm

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי avrahamshuk »

זה נשמע לי כמו אשכול "טל מתפוצץ על מדינת ישראל המסריחה" :haha:
אבל יש לי משהו.
כששדרגתי לדור שלישי לא רציתי חבילת גלישה. זה עוד 20 ש"ח בחודש. ביקשתי את זה ואמרו לי שזה בלתי אפשרי ודור שלישי יש רק עם אינטרנט. לחצתי קצת ואז הם נכנעו ואמרו שאם אני מבטל את החבילה אז לא מגיע לי ההחזר החודשי על המכשיר... כמובן שממש התעצבנתי ואיימתי עליהם (יש לנו אצלם 7 מכשירים) ובסוף כמובן קיבלתי גם את ההחזר על המכשיר וגם החזר על חבילת הגלישה!
עם חברות הסלולר אל תוותרו אף פעם!
Entia non sunt multiplicanda praeter neccessitatem
liordavidlior
דרימיסט-על
הודעות: 1856
הצטרף: ה' דצמבר 20, 2007 4:09 am
מיקום: דרום אמריקה

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי liordavidlior »

^ אז איך אתה גולש מהפלאפון כל הזמן?
:?: :?
There is a huge difference between being tolerant and tolerating intolerance" - Ayaan Hirsi Ali"
סמל אישי של משתמש
avrahamshuk
דרימיסט-על
הודעות: 3250
הצטרף: ה' מרץ 27, 2008 9:13 pm

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי avrahamshuk »

קיבלתי ‏החזר ‏גם ‏על ‏חבילת ‏הגלישה
זה אומר שקיבלתי אותה בחינם... 3 ג'יגה...
Entia non sunt multiplicanda praeter neccessitatem
ufomatan
בריל!
הודעות: 2912
הצטרף: ו' דצמבר 14, 2007 11:06 am

Re: אשכול הצרכנות הרשמי

שליחה על ידי ufomatan »

טל רודס כתב:ושוב אני אתכם באשכול הצרכנות עם עוד "חוייה" של ספקי התיירות בארץ.

מאחר ובעוד כשבועיים אני אמור להתחיל תפקיד חדש, ומאחר ובא לי ספונטנית ליסוע לברלין, נכנסתי אתמול לאתר ה-דקה ה-90, ולחצתי על רכישת כרטיס טיסה הלוך חזור לברלין ב-99 דולר, כן זה היה המחיר, והיו עוד כמה טיסות למילאנו ועוד יעדים בדיוק בסכום הזה.
אחרי שעתיים מתקשרים אליי ואומרים לי, מצטערים אבל אין מקום בהלוך (יש רק בחזור), אני כמובן מכיר את הטריקים השיווקיים האלה שאופיינים לתחמנים הרמאים של מדינת ישראל, כמובן שלא הסכמתי שיציעו לי איזה כרטיס טיסה במחיר פי 5 (שיחפשו פראייר אחר). אין לי ספק שהם סתם מפרסמים מראש מחירים נמוכים בידיעה שמי שלחוץ ליסוע בסוף יסכים להוסיף כסף למחיר המפורסם (גם אם זה יהיה רק 10 אחוז ממי שניסה להזמין אונליין, הרי שהם השיגו את מטרתם ).

היום קמתי בבוקר, ראיתי חבילה בדקה ה-90 ב-400 דולר לטיסה +3 לילות במלון, מחיר הגיוני לרגע האחרון, התקשרתי כדאי לוודא משהו בקשר למיקום המלון, ואז אמרו לי שהחבילה הזו בכלל לא רלוונטית. אתם מבינים? הם מפרסמים סתם דברים באתר בלי שיש להם באמת מקומות למכור.

הלכתי לצבר, מצאתי טיסה ב-239 דולר, דיברתי בטלפון עם הנציגה והיא הבטיחה לי שיש 6 מקומות, נתתי לה כרטיס אשראי והיא שלחה לי טופס למלא פרטיי ולחתום על אישור העסקה. פקססתי את האישור והייתי שמח וטוב לבב, כעבור חצי שעה היא מתקשרת אליי ואומרת לי שכנראה הייתה תקלה בהעברת הנתונים ביניהם לשרת של חברת התעופה, ואין בעצם מקומות בטיסה והיא מתנצלת שהטעתה אותי. נחשו מה? היה לה מקום באותה הטיסה במחיר פי שתיים להציע לי... אמרתי כמובן לא תודה ודאגתי לוודא שלא יחייבו את כרטיס האשראי שלי חס וחלילה.

בדקתי עוד כמה אתרים כשלפתע מצאתי שוב טיסה ב-181 דולר באתר הדקה ה-90, אמרתי יאללה נזמין בשביל הספורט, הזמנתי, כעבור 5 דקות מתקשרת אליי נציגה שלהם שאומרת שאין בכלל מקומות בטיסה הזאת מאתמול.


אתם מבינים באיזה מדינה מסריחה של רמאים וקומבינות אנחנו גרים? איכס :puke:
באותו נושא: הזמנתי כרטיס טיסה לארה"ב דרך אופיר טורס וחיכיתי כמה ימים לכרטס אותו. אבל ביום שהתקשרתי לכרטס "התברר" שחברות התעופה הוסיפו עוד מס דלק בדיוק יום לפני שכרטסתי, מעניין לא? גם כשאתה מזמין אתה לא יכול לדעת שהמחיר לא ישתנה דקה אחרי.
כל חברות התעופה מתנהגות בצורה מכוערת ומבישה, ואחריהם גם סוכני הנסיעות שמנסות בכל מחיר למכור, בכל מיני טריקים מלוכלכים. האתרים הם לא אמינים ואפילו שיחות הטלפון לא אמינות.
"אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות"- הרמב"ם
Rise up and take the power back!!!
שלח תגובה