זה המקום בשביל לשתף את הסיפורים והמקרים שלכם.
אני אתחיל עם מקרה שקרה לנו היום בבית. אבא שלי הזמין 2 כרטיסי טיסה לברלין לשבוע הבא דרך אתר www.lastcall.co.il במחיר 86 דולר לכרטיס (כך פורסם באתר וכך גם מופיע בפרטי ההזמנה שאושרו באימייל שקיבל). באימייל כתוב גם שיש מקומות בטיסה ושנציג צריך להתקשר בטלפון (כנראה נוהל של אם פתאום נגמרו המקומות). בקיצור מתקשר הנציג לאחר 10 דקות מההזמנה ,ואומר לאבא שלי שהייתה טעות במחיר באתר והם מצטערים והמחיר הוא 440 דולר. אבא שלי כמובן אמר לאותו נציג שזה לא מעניין אותו ושישלמו על הטעות שלהם ויתנו לו כמתחייב את הכרטיסים במחיר שהיה נקוב באתר ואף אושר במייל. הנציג כמובן שוב חזר שהייתה טעות במחיר ואמר שבשום פנים ואופן אי אפשר לתת לו את הכרטיס במחיר הזה.
אתם מבינים באיזה מדינה מגעילה של רמאים ונוכלים אנחנו גרים?
הרי בארה"ב היה לפני כמה שנים מקרה דומה עם חברת Dell שפרסמה בטעות לפטופים ב-5 דולר וקיבלה אלפי הזמנות, ונאצלה כמובן לכבד אותן במחיר שצויין באתר. רק בישראל מדינת הקומבינטורים והרמאים מתחמנים אנשים ומתכחשים למה שכתוב באינטרנט, ואז לך תבזבז זמן ותתבע את החברות האלה.
אפרופו תיירות, יש עוד שיטה למשוך אנשים סתם להזמין איזה טיסה במחיר מוזל כאשר אין בכלל מקומות לטיסה, ואז כביכול מתקשר אליך נציג שלהם ומציע לך טיסה כמובן יותר יקרה, כי אתה כמובן צריך לטוס בתאריכים האלה.
