בכל אופן, לי ברכב הפרטי שלי, יש דיוידי - הדיסקים היחידים שיש לי באוטו הם כל ההופעות הרשמיות של דרים, וזה הדבר היחיד שמתנגן לי באוטו.
אני רואה את ההופעות של דרים, ורואה את פורטנוי, וכלכך אהבתי את התיפוף שלו.. את התנועות, את זה שהוא נעמד פתאום, ואת זה שהוא מזיז את הקהל, ויורק, ומשחק מסירות עם המקלות עם חברי הלהקה, וכו' וכו'... ההתלהבות של פורטנוי בתיפוף באה לידי ביטוי בצורה שאני מאד נהנה לראות.
קודם כל - מקווה שפה ושם אתה גם זורק מבט לכביש בין עמידה של MP לסמחטה עסיסית שהוא מעיף. אחרת מאוד לא הייתי רוצה להיות חברת הביטוח שלך או באיזור כשאתה למשל נהנה מסולו תיפוף כזה או אחר
אני דרך אגב גם מאוד אוהב את הסוג הזה של המתופפים. זה מזכיר לי המון את לארס אולריך ממטליקה - המתופף היחיד ששרירי הפנים שלו עובדים יותר קשה משרירי הידיים והכתפיים כשהוא מתופף (כן כן אני יודע זה לא אותה ליגה של מתופף ולארס הוא מתופף לא משהו וכל זה).
גם כתבתי ב- thread של ההופעה שקצת חבל ש- Genie (שכולנו שמנו לב שהוא לא מנפילי הדור גם ככה) קצת הולך לאיבוד בתוך הבית (של יעל) הקטן שהוא בנה לו שם ושהוא קורא לו קיט תופים - לי זה נראה מוכן לשיגור ותמיד חשבתי לעצמי אם הוא צריך אולי להוציא רשיון בניה כל פעם שמקימים לו את זה ורשיון הריסה להוריד.
זה בסיידר. אני מסתכל בדיוידי רק ברמזורים ובפקקים... מאד מפתה הענין הזה של המסך באוטו אז אני מאד מתאמץ לא לעמוד בפיתוי של להסתכל כל הזמן.. בטח ביוניסונים מטורפים ... והאמת שרציתי גם לציין את הענין הבניין של מנג'יני... עם כמה שזה מגניב - זה באמת קצת מפריד בינו לבין הקהל וגם לי זה מעט הפריע...
בכל אופן, לי ברכב הפרטי שלי, יש דיוידי - הדיסקים היחידים שיש לי באוטו הם כל ההופעות הרשמיות של דרים, וזה הדבר היחיד שמתנגן לי באוטו.
אני רואה את ההופעות של דרים, ורואה את פורטנוי, וכלכך אהבתי את התיפוף שלו.. את התנועות, את זה שהוא נעמד פתאום, ואת זה שהוא מזיז את הקהל, ויורק, ומשחק מסירות עם המקלות עם חברי הלהקה, וכו' וכו'... ההתלהבות של פורטנוי בתיפוף באה לידי ביטוי בצורה שאני מאד נהנה לראות.
קודם כל - מקווה שפה ושם אתה גם זורק מבט לכביש בין עמידה של MP לסמחטה עסיסית שהוא מעיף. אחרת מאוד לא הייתי רוצה להיות חברת הביטוח שלך או באיזור כשאתה למשל נהנה מסולו תיפוף כזה או אחר
אני דרך אגב גם מאוד אוהב את הסוג הזה של המתופפים. זה מזכיר לי המון את לארס אולריך ממטליקה - המתופף היחיד ששרירי הפנים שלו עובדים יותר קשה משרירי הידיים והכתפיים כשהוא מתופף (כן כן אני יודע זה לא אותה ליגה של מתופף ולארס הוא מתופף לא משהו וכל זה).
גם כתבתי ב- thread של ההופעה שקצת חבל ש- Genie (שכולנו שמנו לב שהוא לא מנפילי הדור גם ככה) קצת הולך לאיבוד בתוך הבית (של יעל) הקטן שהוא בנה לו שם ושהוא קורא לו קיט תופים - לי זה נראה מוכן לשיגור ותמיד חשבתי לעצמי אם הוא צריך אולי להוציא רשיון בניה כל פעם שמקימים לו את זה ורשיון הריסה להוריד.
זה בסיידר. אני מסתכל בדיוידי רק ברמזורים ובפקקים... מאד מפתה הענין הזה של המסך באוטו אז אני מאד מתאמץ לא לעמוד בפיתוי של להסתכל כל הזמן.. בטח ביוניסונים מטורפים ... והאמת שרציתי גם לציין את הענין הבניין של מנג'יני... עם כמה שזה מגניב - זה באמת קצת מפריד בינו לבין הקהל וגם לי זה מעט הפריע...
טוב זה כבר ממש מדאיג אני חשבתי שזו סתם מין בדיחה כזו שלא עשית פיסוק מתאים במשפט ולכן יצא שכאילו אתה רואה DVD בנהיגה גיחי גיחי. אבל מסתבר שזה בדיוק כך. now that's what I call a devoted fan
בכל מקרה תשמור על עצמך חבוב.
ומאחר שזה בכ"ז דיון מנג'יני ולא דני דינה הולכים בצידי הדרכים (תוכנית זהירות בדרכים בשחור לבן לילדים שביניכם) אז ראיתי את הראיון שהיה ב- thread האחרון. חוץ מזה שזה חיזק לי את ההרגשה שזה באמת אחד האנשים הנחמדים יותר שיש (לעומת המראיין הסקוטי הקשיש והחמוץ משהו) אהבתי במיוחד את הקטע שהוא אמר משהו כמו - "כן באיזשהו שלב החלטתי לעשות הפסקה ולהקים לי משפחה. הייתי צריך למצוא אישה אתה יודע".
קורע הבחור
הייתי רוצה ש- JP ינגן את Razor's Edge בלוויה שלי - אבל מאחר ואני מתכוון לחיות יותר ממנו - גם הקלטה זה בסדר
חדש! מייק מנג'יני, עכשיו גם בויקיפדיה העברית!
את הרוב תרגמתי מויקיפדיה האנגלית, אשמח אם תחוו דעתכם על הערך
כמובן שאתם רשאים להוסיף ולערוך בעצמכם אם אתם רואים לנכון.
Shahar כתב:חדש! מייק מנג'יני, עכשיו גם בויקיפדיה העברית!
את הרוב תרגמתי מויקיפדיה האנגלית, אשמח אם תחוו דעתכם על הערך
כמובן שאתם רשאים להוסיף ולערוך בעצמכם אם אתם רואים לנכון.
reznik כתב:http://www.youtube.com/watch?v=FSjMJTw3Ar0
אתם חייבים לראות פה את מנגיני! איזה דחיפה הוא נותן ללהקה ובכלל את דרים פה משוחררים מתמיד על הבמה..
Do not turn your face towards me
Confronting me with my lonliness
You are in a forest unknown
The secret orchard
And your voice is vast and achromatic
But still so precious
מצד שני לטעמי הסאונד שלו הורס את כל מה ששמעתי עד עכשיו מADTOE.
למשל הבחירה בהאייט בלי אופי, שמוריד הרבה עוצמה מקטעים שצריכים אותה והרבה גרוב מקטעים אחרים.
הרייד נשמעת "פרווה" גם היא וזה ממש לא מספיק למטאל. היא נשמעת חצי כמו משולש.
גם הסנר לא מספיק גבוה במיקס ולא חד מספיק לטעמי.
זה לא שאני מצפה לסאונד של פורטנוי אבל אני מצפה ממנג'יני להתאים עצמו לחומרים.
הוא אחד המתופפים היותר טובים בעולם היום, אבל אני אישית התאכזבתי
שי.
"Thank you for the inspiration,
Thank you for the smiles.."
אני באמת לא חושב שהוא היה היחיד שקבע את הדברים האלה ולדעתי, אם פטרוצ'י ושאר החברים לא אהבו את זה, זה לא היה ככה...
לכן, אני באמת חושב שאת מייק יהיה ניתן לשפוט רק מהדיסק הבא וגם זה, במידה והוא אכן יהיה שותף לכתיבה ולכל התהליך.
בינתיים, אפשר לשפוט אותו רק מהביצועים בלייב ובינתיים, הוא נשאר 98% נאמן למקור.
התלונה היחידה שלי בנוגע לתופים, שאולי חסר להם קצת גרוב ונפח, שזה משהו שלפורטנוי יש בכמויות, אבל זה המצב ופשוט צריך להתרגל.
ממה ששמעתי בינתיים, התיפוף נחמד מאוד בשירים, לא ממש מחדש משהו, אבל עבודה טובה +.
אני מאד מרוצה ממנג'יני גם בהופעות וגם באלבום הזה. נגמרה התקופה שהתופים של פורטנוי משתלטים על הכל, סוף סוף תופים שמשתלבים יפה עם שאר הכלים ונותנים גם להם להתבטא. הוא בהחלט מתאים את עצמו לאווירה ולסאונד של האלבום הזה, יותר פרוגי, פחות מטאלי - זה מה שביקשתי