והתרגום...?
אל תשכח עידן שאני לפחות חשוף לדרים רק שנה וקצת אז אין לי את הידע כמו שלך.
ממש כיף לראות את מידת ההשקעה של הלהקה גם בליריקה ולא רק במוזיקה. בשבילי זה נורא חשוב.
Entia non sunt multiplicanda praeter neccessitatem
I Pack life in a suit case
I'm a lost case
You're just my illusion
Made of my wet dreams
It's all a confusion
A Diffusion
Why do I have to beg for your heart?
אני שומע עכשיו את רומאואריום, יש דברים נחמדים כמו האינטרו והאאוטרו אבל בשיר הנושא יש לי כמה הערות: אני לא יודע אם זה בכוונה או משהו כזה אבל נשמע לי שג'ורדן מזייף כמה תווים בפתיחה.
השירה של לאברי כל כך רעה בחלק מהקטעים שפשוט התביישתי לשמוע את זה. זה היה נורא מביך.
Entia non sunt multiplicanda praeter neccessitatem
זה פשוט מדהים, אבל הסולו של פטרוצ'י בסוף פשוט סוחף, מרגש, קורע לב ויפה עד דמעות, הסאונד שלו קורע את הנשמה... ואז הוא נגמר.. ומשאיר אותך פעור פה והמום. השיר כבר נגמר - ואתה עדיין תקוע במקום כמו פסל, מנסה להבין מה לעזאזל קרה עכשיו.
I've been trying to justify you
In the end I will just defy you...
מה שבמיוחד אני אוהב בזה,זה אורך השיר.
חצי שעה שבסופו יש פינאלה מצמרר. פשוט מדהים.
למרות שאני עדיין יותר אוןהב את צ'יינג' אוף סיזנס והפינאלה שלו
"I guess...do they read left to right in Japan?...No?...Or is that Israel I'm thinking? Right to left, right? Yeah, so I go left to right."
-JP regarding the way his bank presets are arranged
ובכן
לי היה קשה בהתחלה להתחבר לשיר הזה, ולקח זמן עד שהצלחתי להבין את כל העומק והיתרונות שטמונים בו
כל העבודה שלהם במרווחים ומשקלים ופעילות מתמטית מסויימת, הדיסק הוא בין הפחות מוצלחים שלהם? אולי, אבל טומן לא מעט הפתעות וזה אחד מהם
ולא רק הסולואים של פטרוצ'י והפינאלה האדירה שלו, או הספירות של לאברי ופורטנוי ברקע, אלא גם עבודת הקלידים של האשף היקר שלנו ג'ורדן, וההומאז'ים ללהקות הפרוג הוותיקות, בעיקר ל-Yes
וכן, גם העטיפה והבוקלט הם אחד הרעיונות הרציניים שראיתי
אחת היצירות הטובות ביותר שלהם ,
זהו לא שיר יש לשם לב, יש בו יותר מדיי חלקים ומעברים , סיפור בעצם
איך אפשר בכלל להשוות אותו לACOS ? לא ברור לי
OCTA לא רואה את ACOS ממטר
ולאנשים שטוענים שזהו האלבום הכי נחות שלהם- תחשבו שוב
הוא בהחלט בTOP5
ולו רק בגלל היצירה הזאת
TOMERRR כתב:
אני אישית חושב שחילקו אותו בגלל שהוא היה יותר מדיי מזכיר את OCTAVARIUM , באורך שלו ובתור פורץ דרך , וכולנו יודעים שOCTAVARIUM לא מקבל את מרב ההערכה שמגיעה לו
בנוסף אני רואה את זה שחילקו אותו ל2 חלקים , התחלת אלבום וסיום אלבום , בתור קריצה לSHINE ON YOU CRAZY DIAMOND, מWISH YOU WERE HERE , נכון שזה לא כל כך קרוב אבל הרעיון כן
אוקטבריום בהגדרתו הוא מחווה ללהקות עבר. נראה לי שבתור כזה הוא לא ממש יכול להיות פורץ דרך...
ושוב אני אחזור על השאלה מעמוד קודם: מי זה "אנחנו" שלא יודעים כמה הערכה הוא מקבל או לא? אני חושב שאוקטבריום הוא במקרה הטוב גלגל הצלה לאלבום בינוני ומטה.
גם אני לא מסכים.
שני האחרונים בדיסק פשוט מעולם.
גם הראשון ו-never enough המושמץ לדעתי שירים גדולים במיוחד.
אז כן, הוא דומה לשיר של מיוז, אבל דרים פשוט עושים את זה מעולה.
לגבי שיר הנושא, לדעתי השיר הטוב ביותר שדרים הוציאו מאז 6DOIT. ועצם המחשבה שהשיר הזה נכתב בתקופה שכבר התמכרתי ללהקה, מרגשת במיוחד, כי בדרך כלל להקות שאני אוהב הן להקות שהתפרקו/מתו/התאבדו/נרצחו וכו'...
"מדי פעם אנשים נתקלים באמת, אך רובם תופסים את עצמם וממהרים לדרכם כאילו דבר לא קרה." (צ'רצ'יל)