שכחת להסביר שכל היצורים האלה הם דמויות בסיפורי אימה של הסופר H. P. Lovecraft.
RaziTheBazi כבר הזכיר מאיפה הדמויות. קת'ולהו זוכה לפופולריות כנראה כי הוא "יותר קרוב לעמחה" בזמן שהרוב בכלל לא נמצאים במימד הזה.
לגבי Blind Idiot God...האמת ,אם אלוהים קיים, ככה אני מדמיין אותו (תסלחו לי כל המאמינים)
כמו שכתבתי בפורום הקודם, השיר של דרים לנהיגה! זה פשוט תענוג לעלות על נתיב האצה כשהקטע האינסטרומנטלי מתחיל. מסוכן קצת אבל עדיין כיף
איזה שיר נותן בראש
(כתבתי את זה קודם בטעות בדיון על The Glass Prison... אם חושבים על זה, התיאור הזה די קולע גם לו...)
Ne_Plus_Ultra כתב:כמו שכתבתי בפורום הקודם, השיר של דרים לנהיגה! זה פשוט תענוג לעלות על נתיב האצה כשהקטע האינסטרומנטלי מתחיל. מסוכן קצת אבל עדיין כיף
איזה שיר נותן בראש
(כתבתי את זה קודם בטעות בדיון על The Glass Prison... אם חושבים על זה, התיאור הזה די קולע גם לו...)
הדברים האלה יעשו לי סיוטים.... פטרוצ'י הזה מטורף!!!!!!!!!!!!!!
talgoro כתב:
RaziTheBazi כבר הזכיר מאיפה הדמויות. קת'ולהו זוכה לפופולריות כנראה כי הוא "יותר קרוב לעמחה" בזמן שהרוב בכלל לא נמצאים במימד הזה.
לגבי Blind Idiot God...האמת ,אם אלוהים קיים, ככה אני מדמיין אותו (תסלחו לי כל המאמינים)
לא סולח...
אין מילה כזאת עמחה. אתה התכוונת שהוא יותר עממי וקרוב אל האנשים אז המילה הנכונה היא "עמך" רק שרגילים לומר את הביטוי הזה במלעיל ומכאן הטעות. מקור הביטוי הוא מפסוק כל שהוא שמדבר על "עמך ישראל" במובן של עממיות.
Entia non sunt multiplicanda praeter neccessitatem
בהחלט אחת מפנינות האלבום, אולי השיר הכי בולט מכולם כי הוא פשוט מתח את הגבולות של הלהקה הזו והם באמת הגיעו לשיא היצירה הכבדה שלהם עם השיר הזה. אין לי מושג איך הם הצליחו לכתוב כזה דבר, איך בדיוק כל אחד העלה את הרעיון שלו ואת האינטרפרטציה שלו לשיר (ובכלל, לאינסטרומנטל המטורף), אבל הדבר היחיד שכן אפשר להגיד שאם הלהקה הצליחה לכתוב כזה דבר מטורף, שבחיים לא הייתי יכול להעלות על הדעת של דרים של פרה-רודס היו כותבים כזה דבר, הרי שהם נמצאים במצב הכי טוב שלהם עד כה, מה שמבטיח רבות לגבי האלבום המתקרב אלינו.
נ.ב - לא פעם אני מוצא את עצמי בשיעור מתופף את ההתחלה של השיר הזה מתוך שיעמום.
נ.ב 2 - בגרסת ההופעה של השיר ב-Chaos in Motion זה רק אני או שפטרוצ'י שר שם ממש ממש טוב? בהחלט השתפר עם קולות הרקע.
הם נמצאים במצב טוב בגלל שהם מגיעים למחוזות שכבר לא ממש קשורים אליהם ( דת' מטאל ?? ) , אבל אני מגנה את התופעה , השיר עצמו באמת בעל סאונד שחבל על הזמן , פשוט דרים המפלצתית - עדיין אפשר למצוא אלמנטים שכן יאמרו לי שאלו דרים אבל רבאק אני רוצה את דרים של פעם בלי נטיות של פוזה סטייל לאמב אוף גאד
למה פוזה? דרים בדיוק פועלים לפי הז'אנר שהם נמצאים בו. כל אלבום הם מנסים משהו שונה, ללכת לכיוון אחר, מתקדמים ויוצאים מנקודת מוצא של סגנונות שונים. סיקס דיגריז היה משהו שבחיים לא שמענו מהלהקה, טריין היה הכי כבד, פולינג היה שונה בצורת הבניה של השירים, אוקטבריום יותר קליט. ונכון שסיסטמטיק לא היה בעל נושא כלשהו, אבל היה לך שם קטע מטורף בקונסטנט מושן, שיר מטורף כמו דארק איטרנל נייט, בלדה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים, ואפיק אפל שעדיין שמענו משהו כמוהו ברפרטואר של דרים. באמת היית רוצה לשמוע שוב שירים דומים של הלהקה בדמות שירים חדשים? לא היית חושב שזה איזשהו מחזור כלשהו?
תראה ברמת העקרון אתה צודק . צריך לגוון , זה תמיד מבורך . אבל ללכת כבר לכיוון הדת' ? זה יותר מדי . את הכל אני אומר באופן יחסי . סה'כ קיבלנו פה אלבום לא רע עם שירים טובים . אבל זה לא הכיוון ה'ניסיוני' שדרים צריכה ללכת עליו . קורה פה משהו שצריך לקרות כמו עם משוגע - לנסות כיוונים אחרים אבל אז לחזור ולעשות את מה שהם יודעים הכי טוב , בלי לנסות דברים חדשים - כי את זה הם הוכיחו טוב מאוד.
אני לא חושבת שאחרי כ"כ הרבה שנים של עשיה הם יכולים להוציא אלבום "משוגע" ולאחר מכן להוציא עוד אלבום שמהווה "חזרה עלצמם", כי בעצם אין דבר כזה. אני לא בטוחה שהם היו שורדים כ"כ הרבה שנים אם הם היו נשארים סטטיים.
אני מבינה איך כל אלבום שהם מוציאים מביא עימו תומכים מצד אחד וכאלה שפחות מתחברים אליו מאידך, אבל עצם ההווייה של דרים היא לנסות מחוזות חדשים תוך שמירה על הסאונד שלהם, אפילו כשמדובר בשיר כמו TDEN. למה ללכת לכיוון כזה או אחר זה "יותר מדי"???
I've been trying to justify you
In the end I will just defy you...
לדעתי אין שום פסול בלנסות דברים חדשים אבל עכשיו אני רוצה לשמוע קצת מדרים הישנה, של לפני עשור ויותר. אולד סקול פרוגרסיב מטאל. ואני לא מסוגל לשמוע את dark eternal night...
ולחזור לסאונד ולסגנון של פעם זה לא אומר למחזר.
Entia non sunt multiplicanda praeter neccessitatem
למי שמכיר את השיר יודע שבדקה 4:30 יש 2 ברייקים קצרים של פסנתר מאוד מאתגרים החלטתי להוציא אותם משמיעה ולהקליט (מליון פעם, ובשני קטעים נפרדים xD)
ב 6 פריימים לשנייה כדי ליצור את אותו אפקט שיש בקליפ וכדי שלא יהיה משעמם שמתי כמה שניות מלפני ואחרי ה"ברייק". עדיין לא מצאתי צליל מספיק דומה אם למישהו יש רעיון איזה צליל כדאי להשתמש אני אשמח לדעת, מקווה שתאהבו