על ידי darthsate » ג' ינואר 22, 2008 1:48 am
לא הייתי רץ לכנות את זה "בולשיט" כ"כ מהר, אבל יש כמה דברים נכונים שאמרת.
בקשר לאיכות השמיעה, גם במקרה המודגם בסרטון וגם לגבי הויכוח הנצחי על הMP3 באיכויותיו השונות. כדי באמת לשפוט את העניין דרושים כמה תנאים הכרחיים. מערכת עם מגבר איכותי, רמקולים שמצליחים להחזיק כמו שצריך את כל התנודות, מיקום נכון של הרמקולים, בידוד החדר וכדומה.. לחלופין, אם יש אוזניות ממש טובות שגם מספקות בידוד טוב, קשה שלא להבחין בחוסרים של האיכויות הנמוכות יותר, גם בלי המחשה ויזואלית, שכמו שגרין בורגר ציין כאן קצת מטעה אותנו....
בשביל לתת את הפן שלי קצת בנושא, אני חייב לציין שאני חי בשני העולמות, נהנה מהתקליטים הישנים עם הסאונד הכ"כ חם שלהם וגם מדיסקים, שמספקים את הדיוק וחדות השמיעה שחסרה בתקליט.
אני לא כ"כ בטוח כמה אמנים יתנו לחברת תקליטים להתערב עד כדי כך ביצירות שלהם, אני באמת חושב שזה יותר מתאים ליוצרי מוזיקת פופ למיניהם ואולי להקות רוק מתחילות וכדומה. לגבי הראשונים, אני חושב שהעולם מרוויח מזה, והלהקות החדשות, עם הזמן יקבלו עמוד שדרה ויורידו את רמת ההתערבות או שיאבדו לנצח להתמסחרות. ע"ע מטאליקה ושות'...
לא הייתי רץ לכנות את זה "בולשיט" כ"כ מהר, אבל יש כמה דברים נכונים שאמרת.
בקשר לאיכות השמיעה, גם במקרה המודגם בסרטון וגם לגבי הויכוח הנצחי על הMP3 באיכויותיו השונות. כדי באמת לשפוט את העניין דרושים כמה תנאים הכרחיים. מערכת עם מגבר איכותי, רמקולים שמצליחים להחזיק כמו שצריך את כל התנודות, מיקום נכון של הרמקולים, בידוד החדר וכדומה.. לחלופין, אם יש אוזניות ממש טובות שגם מספקות בידוד טוב, קשה שלא להבחין בחוסרים של האיכויות הנמוכות יותר, גם בלי המחשה ויזואלית, שכמו שגרין בורגר ציין כאן קצת מטעה אותנו....
בשביל לתת את הפן שלי קצת בנושא, אני חייב לציין שאני חי בשני העולמות, נהנה מהתקליטים הישנים עם הסאונד הכ"כ חם שלהם וגם מדיסקים, שמספקים את הדיוק וחדות השמיעה שחסרה בתקליט.
אני לא כ"כ בטוח כמה אמנים יתנו לחברת תקליטים להתערב עד כדי כך ביצירות שלהם, אני באמת חושב שזה יותר מתאים ליוצרי מוזיקת פופ למיניהם ואולי להקות רוק מתחילות וכדומה. לגבי הראשונים, אני חושב שהעולם מרוויח מזה, והלהקות החדשות, עם הזמן יקבלו עמוד שדרה ויורידו את רמת ההתערבות או שיאבדו לנצח להתמסחרות. ע"ע מטאליקה ושות'...