מייק פורטנוי ו-ניל מורס בדרך לישראל!

יוני 29, 2013

מייק פורטנוי ו-ניל מורס, יחד עם הבאסיסט רנדי ג'ורג והגיטריסט אדסון סודרה מגיעים לארץ להופעה אחת ב-25 בספטבמר, 2013.

מייק פורטנוי ו-ניל מורס

מייק פורטנוי ו-ניל מורס

חברת ההפקות Progstage פרסמה הודעה רשמית על הגעתם לישראל של אמני הפרוג מטאל Neal Morse ו Mike Portnoy.
השניים יופיעו בישראל לצד הרכב מלא בהופעה אחת שתתקיים ב 25 לספטמבר במועדון הרידינג בנמל תל אביב.ההודעה הרשמית:

"חברת ההפקות Progstage גאה להודיע על הופעתם בישראל של ענקי הפרוג Neal Morse ו Mike Portnoy, שיגיעו להופעה אחת שתתקיים במועדון הרידינג 3 בתל אביב, ב 25 לספטמבר.

שני המוזיקאים, מהטובים בסצנת הפרוג רוק והפרוג מטאל בעולם, עובדים בימים אלו על אלבום חדש לפרויקט המשותף Transatlantic וגם שיתפו פעולה ב Momentum – אלבום הסולו האחרון של Morse ששוחרר בשנה שעברה דרך חברת התקליטים Inside Out.

לארץ יגיעו השניים כשהם מגובים בנגן הבס הנודע Randy George, והגיטריסט הברזילאי הצעיר Adson Sodré – הנחשב לאחד מנגני הגיטרה הצעירים הטובים בעולם כיום.

במסגרת ההופעה המשותפת יבצעו השניים ממבחר השירים של ההרכב הנוכחי וכן של הרכבי העבר שעימם פעלו – בין השאר של Spock's Beard, Transatlantic ואחרות…

מכירת מוקדמת של 100 כרטיסים ראשונים במחיר מוזל של 229 ₪ בלבד תעשה כרגיל רק דרך טאב הכרטיסים בעמוד הפייסבוק של Progstage, כשלאחר מכן יעלה המחיר למחיר הכרטיס המלא של 249 ₪.

המכירה המוקדמת תתחיל היום בשעה 21:00"

הידעת? למועדון המעריצים ישנו פורום פעיל מאוד בו החברים מתרגשים, צוחקים, מתווכחים, מתדיינים, נפגשים והכל יחדיו. הצטרף גם אתה לקהילה של מועדון המעריצים הרשמי של דרים ת'יאטר בישראל!