אני גם חושב בדיוק כמו כולם שהוא פשוט עושה את העבודה שלו.
אבל בסגנון הזה ובעיקר בלהקה כמו דרים הוא חייב לעשות קצת מעבר לזה. באלבומים האחרונים הוא עשה את המינימום.
לכן אני דיי סבור, ותשחטו אותי אח"כ, שממש לא היו מרגישים אם היו מחליפים אותו במישהו אחר, אולי אפילו עדיף.
מעניין אותי ממש לדעת כמה באמת מהכתיבה המוזיקלית היא שלו, ברמת התכלס - כמה ריפים הוא הביא כמה רעיונות לכיוונים חדשים, ולא התפקידי בס...ואני כמובן מדבר על כל הקריירה של דרים.
הבנאדם שקט ומופנם בצורה מפחידה וזה בסדר גמור, אבל אני דיי בטוח שמן הסתם הוא ככה גם בזמן הכתיבה של החומר.
בעניין הסאונד, אפשר להבין אותו. אחרי הכל זה לא פשוט להוציא במיקס 5 כלים שונים שכל אחד מהם יכול לבלוט כל הזמן. הסאונד הזה שלו בא מתוך הרעיון של לחזק את הגיטרה כמעט תמיד. אני חושב שזה עובד טוב אם כי הרעיון עצמו קצת תוקע את החופש האומנותי.
קחו באמת את סטיב האריס כמו שאמרו. יש לו סאונד מאוד מיוחד, אבל כזה שגם מבליט מאוד את ה"טיקים" שיוצאים כתוצאה מנגינה אגרסיבית עם אצבעות. האריס רצה להוציא את זה בעיקר כי לא הייתה לו ברירה, ככה הוא מנגן וככה עוד הרבה בסיסטים מנגנים ולומדים לאהוב את זה.
לפי מה שראיתי גם מיאנג דיי תוקף את המיתרים אבל הסאונד ה"מת" שלו מונע מהטיקים האלה לצאת וזה דבר שלא היה מסתדר כל כך עם המיקס הכללי של דרים.
דרך אגב אני בסיסט... מיאנג היה ההשארה שלי כמעט מההתחלה אבל מהרגע שהתחלתי לשמוע בסיסטים אחרים, כן גם במטאל, אפשר להגיד שירד לי ממנו והוא מאלבום לאלבום מצדיק את זה.
אה, ומזל טוב לו.
