YtseJammers Israel

מועדון המעריצים הרשמי של דרים ת'יאטר בישראל
עכשיו ה' מרץ 28, 2024 8:05 pm

כל הזמנים הם UTC




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 41 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' פברואר 27, 2011 7:31 pm 
מנותק
דרימיסט שרוף
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' פברואר 19, 2009 1:43 pm
הודעות: 1208
NamelessATM כתב:
טוב, אחרי שכבר שמעתי את האלבום 10 פעמים בשבוע וחצי האחרונים, אני יכול ללא ספק להגיד שזה עוד אלבום שונה וממש טוב של רדיוהד :yes:
בהתחלה הייתי קצת underwhelmed בגלל שאחד הדברים הבולטים ביותר באלבום הזה ביחס לכל אלבום אחר של רדיוהד, זה שהם כמעט ולגמרי זנחו פה את הגישה של להביא כל שיר לנקודת שיא מסוימת ברורה. האלבום הזה, במיוחד ה-4-5 שירים הראשונים, הרבה יותר מתרכז בביטים ובכל מיני מקצבים מוזרים, אין פה הרבה גיטרות (ונראה לי זה האלבום הראשון של רדיוהד בלי אף גיטרה חשמלית, לפחות לא כזו ששמעתי, מהגיטרות שכן שמעתי הכל אקוסטי), ומאוד אלקטרוני בחלק מהשירים. הרבה דגש על הבס והתופים. יש פה חלוקה די ברורה בין השירים, ה-4 הראשונים הם הצד היותר אפל/ניסיוני, יותר דגש על הצדדים האלקטרונים שלהם. Lotus Flower, השיר החמישי וגם הסינגל מהאלבום, הוא סוג של מעבר. הוא אומנם אלקטרוני מאוד, אבל הוא מלודי ופופי ביחס לשירים הקודמים וכל 3 השירים שאחריו הם רגועים, יפים ואפילו אפשר לומר בונים לאט לאט אווירה אופטימית מה שמסתכם ב-Separator, הסיום הכי אופטימי (אפילו שמח!) של רדיוהד ואולי בכללי השיר הכי אופטימי שלהם, משהו שדי מוזר לרדיוהד, ובהתחלה היה לי קצת קשה עם השיר הזה.
אומנם אין פה הרבה שיאים מטורפים כמו שציפיתי מרדיוהד, ואני לא אשקר ויגיד שאני לא טיפה מאוכזב אחרי In Rainbows שאני אישית חושב שהיה אחד האלבומים הכי טובים ויפים שהם עשו, וגם יש את העניין שכמעט כל מעריץ היה מבואס לגביו, האורך של האלבום (37 דקות, רק 8 שירים). אבל התרגלתי לאורך שלו ולגישה שרדיוהד לקחו באלבום הזה, וזה אלבום מאוד מעניין עם הרבה דברים לחפור ולגלות (אני בעצמי עוד בכלל לא מרגיש שמיציתי אותו וגיליתי את כל הצלילים והשכבות שבו, ותאמינו לי יש הרבה :) ). אני חושב שאחת הסיבות גם שברחבי האינטרנט האלבום קיבל די הרבה ביקורות ותגובות יבשות, זה שאנשים מיהרו להביע עליו דעה אחרי יום-יומיים שהוא יצא, שזה משהו שרדיוהד די ביקשו עם אלבום מסוג כזה שיוצא לכל העולם בהפתעה של כמה ימים מראש, ככה שלאנשים לא היה זמן לסדר את המחשבות שלהם לגביו ליפני שהם התחילו להציף את האינטרנט עם דעות ראשוניות עליו. אני הרבה יותר אוהב אותו עכשיו מאשר מה שחשבתי עליו ביום-יומיים הראשונים אחרי השמיעות הראשונות, ואני בטוח שעם הזמן האלבום יתקבל יותר טוב. זתומרת, אני לא אומר שהוא האלבום הכי טוב של רדיוהד ואפילו לא קרוב, אבל כשהאלבום ישקע אצל אנשים ורדיוהד יופיעו עם השירים בלייב וכו', אני בטוח שהדעה של אנשים עליו תשתפר. כמובן שעדיין אנשים יכולים לשנוא את האלבום, אחרי הכל זה טעם אישי, אבל עדיין, אני באמת חושב שזה אלבום ממש טוב :ם
השיאים לדעתי הם 2 שירים, השיר שפותח את האלבום Bloom שהוא פשוט ענק, מיוחד ומיסתורי והשיר השישי והרגוע Codex שנבנה עד שבסוף הוא מגיע לאחד הדברים הכי יפים באלבום עם כל ה-strings שהם מוסיפים לו. אגב עוד משהו, אני ממש אהבתי את הסאונד באלבום, הכל נשמע פשוט כל כך טוב ועשיר ומלא ובאמת, פשוט כיף לשמוע את האלבום, ואני גם אוהב את האווירה באלבום (שהעטיפה המסתורית והצבעונית רק מוסיפה לה :D ). ועכשיו אחרי החפירה, הנה האלבום למי שרוצה לשמוע (העלו את כולו ליוטיוב כבר). בסירטון עצמו אפשר ללחוץ בצד על על השמות של השירים וזה מעביר אליהם.


בקיצור, גם אם הם היו מקליטים תחרות פלוצים כל מה שצריך זה לתת לזה יום-יומיים, להיזכר שזו רדיוהד ולאהוב את זה.
ולשאר חברי הכת - תקראו את הביקורת של אורי משגב ב-7 לילות... הרבה חומר למחשבה.
המלך הוא עירום.

_________________
תמונה
"The bigger the lie, the more they believe"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' פברואר 27, 2011 7:53 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
ידעתי שתגיב משהו כזה. נו טוב. אני לא צריך לקרוא ביקורת בעיתון כדי פתאום להבין "oh wait, this album's shit". אם ככה זה היה כנראה שלא הייתי שומע חצי מהלהקות שאני אוהב. גם DT הם חרטטנים שרק מנגנים מהר בלי רגש, right?
לא, היום-יומיים זה לא כדי להזכר שהם רדיוהד. זה כדי לתת לאלבום חדש עם כיוון שונה לשקוע קצת במקום ישר להטיח בהם שזה לא עוד OK Computer. וכמו שאמרתי מקודם, כל אלבום של רדיוהד ששמעתי עד עכשיו לקח לי זמן להתחבר אליו, הם לא להקה מיידית, לפחות בשבילי. אפילו את אוקי קומפיוטר לקח לי חודשים עד שהתחלתי להתעניין בו יותר מכמה שירים בודדים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' פברואר 27, 2011 9:05 pm 
מנותק
דרימיסט שרוף
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' פברואר 19, 2009 1:43 pm
הודעות: 1208
אתה לא צריך לשנות את דעתך בגלל טור מסויים... אבל אני לדוגמא קורא את פייגלין במעריב, זה מה שנקרא "להרחיב אופקים". משהו שמאונני ת'ום יורק גאים להצהיר שהוא עושה בכל אלבום מחדש. לא אמרתי לך לחשוב אחרת, אמרתי לך גם להקשיב (לא לשמוע, להקשיב) למישהו שחושב אחרת.


ורק כדי להבהיר נקודה שכנראה אתה לא מבין - דרים ת'יאטר היא בהרבה מובנים הרדיוהד של הפרוג-מטאל. המון אנשים מפחדים "לצאת מהארון" ולהודות שחלק מהחומר האחרון שלהם מסריח. במקרה הזה אתה יכול להשוות את טל לאורי ברייטמן (משפט השנה בפורום אם תשאלו אותי :) ).

_________________
תמונה
"The bigger the lie, the more they believe"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' פברואר 27, 2011 9:40 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
אני קראתי מלא דעות באינטרנט לשני הצדדים, חלק אומרים שזה the worst piece of shit שהם שמעו אי פעם, וחלק מצהירים על זה כמאסטרפיס נוסף של רדיוהד. נו באמת, זה ברור שזה לא זה ולא זה. אני אומר שלדעתי זה אלבום ממש טוב, כן. אני מקשיב לדעות אחרות, אבל בסופו של דבר כשאני שם את האלבום אני באמת נהנה מימנו וכמה שירים (ה-2 הספציפים שאמרתי במיוחד) אני חושב שהם מעולים. אני גם לא טענתי שתום יורק המציא פה מחדש את המוזיקה או שהוא הרחיב אופקים עם רדיוהד ושילב באלבום מטאל ובלוז ופאנק, אני חושב שבשלב הזה בקריירה שלהם זה קצת מוגזם לבקש מהם להמציא את עצמם מחדש. אני כן אמרתי שהגישה באלבום שונה ביחס לאלבומים קודמים שלהם ושכן יש פה כל מיני רעיונות חדשים שהם ניסו, משהו שאני חושב שכל מעריץ של להקה מסוימת אוהב לראות אותה עושה.
וזה מצחיק מה שאמרת על דרים... בידיוק עכשיו ליפני שנכנסתי לנושא, שמעתי את Forsaken ו-Wither אחרי אולי קרוב לשנה שלא שמעתי אותם, ואני מסכים לגמרי שהאלבומים האחרונים של דרים פחות טובים ומרשימים ממה שהם עשו פעם - ועדיין, אני אומר לך באמת - עכשיו כששמעתי אותם אני נהנתי וחשבתי שהם טובים. ממש לא מסריחים, יש מרחק גדול בין השירים האלה (אפילו אם אתה ספציפית ועוד הרבה אנשים חושבים שהם גרועים) לבין סירחון אמיתי שנמצא בעולם המוזיקה P:
זה בערך הדבר הכי טיבעי לכמעט כל להקה בעולם שהעשור הראשון שהיא מוציאה בו אלבומים יהיה התקופה היותר טובה שלה, ואחרי זה, תלוי בלהקה, היא תדרדר ברמה כזו או אחרת, לכמעט כל להקה שאני חושב עליה יש תקופת שיא שמקובלת ע"י רוב האנשים. הלהקה היחידה מהלהקות האהובות עלי שאני חושב שהחוק לא תקף לגביה זו פורקיופיין טרי, שכשלוקחים כמכלול כל אחד מהעשורים, אני חושב שהרוב המוחלט של המעריצים מעדיף את מה שהם הוציאו בשנות האלפיים מאשר את האלבומים שלהם בשנות ה-90 (יוצא בידיוק 5-5... עד Stupid Dream), ואין להם בידיוק אלבום אחד מקובל שנחשב למאסטרפיס שלה. אבל לא נסטה מהנושא... תראה, כמו שאמרתי מקודם, האלבום הזה לא קרוב להיות האלבום הכי טוב של רדיוהד. אני כתבתי את זה מקודם. אבל אני שמח שאני כן נהנה מהאלבום הזה, ואני גם לא מכריח אף אחד להסכים איתי, האמת אני אומר בידיוק ההפך, שאני מבין לגמרי אם אנשים לא מסכימים איתי וחושבים שמה שרדיוהד הוציאו אחרי אוקי קומפיוטר הוא לא משהו... אבל אני קצת לא מבין את הצורך שלך לנסות "לגרום לי להבין" שאני טועה כשאנחנו מדברים על מוזיקה, דאמט תרשה לי להתלהב קצת מלהקה שאני אוהב! :haha:
ובקשר לאורי ברייטמן, מילא אם דרים עכשיו יוציאו איזה אלבום אוונטגארד עם השפעות jazz וישלבו באלבום נגנים יפנים, כנראה שהוא ימשיך להביא להם "ביקורות" שאומרות כמה הם משעממים וכמה המעריצים טיפשים. :haha:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' פברואר 27, 2011 10:15 pm 
מנותק
דרימיסט שרוף
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' פברואר 19, 2009 1:43 pm
הודעות: 1208
הפוסט האחרון שלי בנושא:
1. יש הבדל בין לאהוד/לאהוב/להעריץ. ההודעות שלך נותנות לי תמונה של פנאט. יש אוהב ויש אוהב עוד יותר. not my cup of tea.
2. ביום שאני אקשיב לשיר של דרים ואני אחשוב שהוא גרוע ואז אגיד לעצמי: "לא נורא, לפחות יש את קייטי פרי שתמשיך לעשות חרא של מוזיקה" אני מזמין אותך להוציא אותי להורג. כן, Wither זה שיר חלש -- מאוד חלש. ות'אמת? לא שמעתי את אוקטבריום וצפונה כבר בערך חצי שנה. למה? כי זה משעמם, כי אחרי 10 שמיעות כבר זה הפסיק לאתגר לי את האוזניים. את Awake אני שומע מ-2003 לפחות פעם בחודש. וככה זה מוזיקה בחור צעיר, אתה לא יכול לקחת זבל ולשים עליו סולו של פטרוצ'י ולהגיד: "טהדה, שיר של DT" כמו שהגיטרה של גרינווד לעולם לא תציל את רדיוהד מההתאבדות האלקטרונית שלה.
3. Rush, Iron Maiden, King Crimson. שלוש להקות מהקודקוד של ראשי שעולות לי שבהחלט ניתן לומר שהאלבומים ה"חדשים" שלהן לא נופלים מתור הזהב. וכשאני מתכוון לתור זהב אני מתכוון ל-3 אלבומים Solid לפחות. אתה מדבר איתי על להקה שנחשבת ל-Voice of a generation בגלל דיסק וחצי.

_________________
תמונה
"The bigger the lie, the more they believe"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' פברואר 27, 2011 11:09 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
טוב, אז אני אנסה לסגור את הנושא כדי שלא תצטרך להגיב שוב :haha:
1. לא מכחיש שיש לי נטייה להיות קצת over the top בכל מה שקשור ללהקות שאני אוהב... ועדיין, אני לא יגיד שאני פאנט, בטח לא כשאני מסתכל על כל מיני מעריצים אחרים של להקות שאני אוהב. נגיד מדברים על רדיוהד... אני כן יגיד ש-OK Computer ו-KID A הם שניים מהאלבומים שאני הכי אוהב. אחריהם, אני חושב ש-The Bends ו-In Rainbows שניהם אלבומים מעולים, והאחרים נעים בין טוב (Hail To The Thief) לטובים מאוד (Amnesiac והחדש). את הראשון שלהם עוד לא שמעתי כי הבנתי שהוא משמעותית פחות טוב. לא, אני לא חושב שיש להם אלבום גרוע. זו הסיבה שהם אחת הלהקות האהובות עלי. אם היה להם אלבום שהייתי חושב שהוא גרוע זה היה משפיע, כמו שאני זוכר שנתתי לך דוגמה את POS והאלבום שיצא להם שנה שעברה. עכשיו, ברור שהעובדה שאני מאוד אוהב אלבומים מסוימים שלהם משפיעה על זה שאני יותר יאהב אלבומים אחרים שלהם מהרגיל... להגיד לך שהייתי נותן לאלבום החדש שלהם 10 שמיעות וחופר עליו ככה אם הוא היה אלבום חדש של להקה אנונימית? אני אשקר. אבל אני גם נהנה להעריץ להקות, תהרוג אותי - hell מי מאיתנו לא, אנחנו בפורום שהנושא המרכזי שלו הוא להקה שכולנו אוהבים!
2. כן, Wither זה שיר קיטצ'י ויחסית חלש. כמו שאמרתי, שמעתי אותו היום אחרי קרוב לשנה שלא שמעתי אותו, למרות שאני עדיין נהנה מימנו, הוא לא גורם לי לסבל או משהו. אבל אני לא מבין את הטענה שלך פה, כי אני לא אמרתי שפטרוצ'י או דרים בכלל יהפכו כל שיר לזהב, ואני אמרתי מפורשות שאני מסכים שהאלבומים האחרונים שלהם פחות טובים ומרשימים. את SC לא נראה לי ששמעתי בשנה ומשהו האחרונות, לא כי הוא גרוע, אלא כי הוא באמת לא גורם לי לרצות לחזור לשמוע אותו. את BCSL כל השנה האחרונה שמעתי אולי פעם-פעמיים, כמו שאמרת - ה-10 או לאדע כמה שמיעות הראשונות בחודש אחרי שהוא יצא, די הספיקו, למרות שאני בטוח שאני אחזור לשמוע אותו בעתיד, עדיין יש שם שירים/קטעים טובים :ם
ג. RUSH אני מחבב אבל לא -אוהב-, ושמעתי איזה 4-5 אלבומים מהנחשבים שלה. קינג קרימזון מאוד אוהב ממה ששמעתי, אבל לא יודע מה להגיד לך, שמעתי רק 3 אלבומים שלהם. IM אני רוצה לשמוע מתישהו אבל עוד לא יצא לי לשמוע אלבום שלהם. נו טוב.

הבנתי שאתה לא אוהב את רדיוהד אחרי אוקי קומפיוטר. הבנת שאני כן. התיק סגור אני מקווה (?).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ב' פברואר 28, 2011 3:06 pm 
מנותק
דרימיסט מתקדם

הצטרף: ג' ינואר 04, 2011 5:14 pm
הודעות: 131
אתם שמים לב שאתם מתווכחים על טעם, זה ויכוח סיזיפי שאין לא סוף.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ב' פברואר 28, 2011 8:55 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 3:18 pm
הודעות: 5536
מיקום: Silent Hill
הוויכוח לא היה על טעם, הוא היה על Fanboism והשפעתו על שיקול דעת מאוזן.

_________________
"Everyone in the world should listen to Sigur Ros. Then maybe it'd be a better place."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ב' פברואר 28, 2011 10:06 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
wat. אני באמת לא מבין מה נפלתם עלי, אם להגיד ת'אמת.
אני אחזור ואגיד, אני -לא- חושב שזה מאסטרפיס או קרוב ללהיות האלבום הכי טוב שלהם. אני כבר כתבתי מקודם, נראה לי בעמוד הקודם, שכן יש דברים די משמעותיים באלבום שמפחיתים מימנו בשבילי, כמו לדוגמה העובדה שהוא קצר כי הוא רק 8 שירים ופחות מ-40 דקות, אין בו מספיק ריגעי שיא, ואני גם כתבתי שהוא כן קצת איכזב אותי, ואם לצטט במדויק:
ציטוט:
אני לא אשקר ויגיד שאני לא טיפה מאוכזב אחרי In Rainbows

ואני גם אגיד שוב, שאני מודה שאני כן לפעמים over the top במה שקשור ללהקות שאני אוהב, אבל אם זה מבחינתכם פאנבוי/פנאט אז לא ראיתם פאנבויס אמיתיים. אני פאנבוי בגלל שבסופו של דבר אני כן נהנה מהאלבום וחושב שכמכלול הוא טוב מאוד עם כמה שירים מעולים? סליחה שהטעם שלי שונה משלכם. באמת, כל מי שאוהב את מה שרדיוהד הוציאו אחרי 97 הוא פאנבוי ולא באמת מתחבר למוזיקה שלהם.
נו באמת, אולי אני חפרתי על האלבום הרבה והתלהבתי ועדיין מתלהב כי מה לעשות הם אחת הלהקות האהובות עלי, אבל מבחינת השורה התחתונה, אם תסתכלו על כל ההודעות שלי פה, תראו שזה מה שכתבתי על האלבום. לא אמרתי פה פעם אחת שהוא יותר ממה שהוא (בשבילי). אני כן מרוצה מהאלבום, אני נהנה מימנו והוא טוב מאוד. לא נתתי לו תארים יותר מידי מוגזמים, לפחות לדעתי. אני לא אסרוק עכשיו כל מה שרשמתי פה, אבל לא נראה לי שזה קרה.
וחוץ מזה, אם להגיד עוד משהו... אני גם נוטה להיות לא יותר מידי קריטי כלפי אלבומים שאני שומע, וזה לא ספציפית עם רדיוהד, אלא בכללי אם תבדקו הודעות שלי. אני משתדל למצוא דברים טובים במה שאני שומע, ואין הרבה שירים/אלבומים שאני אומר שהם גרועים או חרא וכאלה... בדרך כלל אפילו על אלבומים/שירים שאני לא הכי מתחבר אליהם אני מוצא בהם משהו כדי לפחות להגיד שהם נחמדים ולהנות מהם ברמה הבסיסית. אולי זה פשוט ההסתכלות של כל אחד מאיתנו על הנושא, כי נגיד רן אמר שלדעתו Wither שיר ממש חלש, ולמרות שכמו שאמרתי אני מסכים שזה שיר קיטצ'י מאוד וחלש ביחס לדברים אחרים של דרים, אני כן נהנה מימנו, אז זה הופך אותי לפאנבוי? אני פשוט משתדל להנות ממוזיקה שאני שומע ולא להיות סופר קריטי לגביה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ב' פברואר 28, 2011 10:19 pm 
מנותק
שגריר הפרוגרסיב
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 3:56 pm
הודעות: 8190
ציטוט:
Rush, Iron Maiden, King Crimson. שלוש להקות מהקודקוד של ראשי שעולות לי שבהחלט ניתן לומר שהאלבומים ה"חדשים" שלהן לא נופלים מתור הזהב. וכשאני מתכוון לתור זהב אני מתכוון ל-3 אלבומים Solid לפחות


ממש לא מסכים איתך.

ציטוט:
דרים ת'יאטר היא בהרבה מובנים הרדיוהד של הפרוג-מטאל. המון אנשים מפחדים "לצאת מהארון" ולהודות שחלק מהחומר האחרון שלהם מסריח


כמו שאומרים אצלנו באנגליה, Bollocks.

ציטוט:
במקרה הזה אתה יכול להשוות את טל לאורי ברייטמן


?

ציטוט:
אני פשוט משתדל להנות ממוזיקה שאני שומע


זה הכי חשוב, שתהנה מהמוסיקה שאתה שומע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ג' מרץ 01, 2011 2:09 am 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' דצמבר 13, 2007 3:18 pm
הודעות: 5536
מיקום: Silent Hill
NamelessATM כתב:
wat. אני באמת לא מבין מה נפלתם עלי, אם להגיד ת'אמת.
אני אחזור ואגיד, אני -לא- חושב שזה מאסטרפיס או קרוב ללהיות האלבום הכי טוב שלהם. אני כבר כתבתי מקודם, נראה לי בעמוד הקודם, שכן יש דברים די משמעותיים באלבום שמפחיתים מימנו בשבילי, כמו לדוגמה העובדה שהוא קצר כי הוא רק 8 שירים ופחות מ-40 דקות, אין בו מספיק ריגעי שיא, ואני גם כתבתי שהוא כן קצת איכזב אותי, ואם לצטט במדויק:
ציטוט:
אני לא אשקר ויגיד שאני לא טיפה מאוכזב אחרי In Rainbows

ואני גם אגיד שוב, שאני מודה שאני כן לפעמים over the top במה שקשור ללהקות שאני אוהב, אבל אם זה מבחינתכם פאנבוי/פנאט אז לא ראיתם פאנבויס אמיתיים. אני פאנבוי בגלל שבסופו של דבר אני כן נהנה מהאלבום וחושב שכמכלול הוא טוב מאוד עם כמה שירים מעולים? סליחה שהטעם שלי שונה משלכם. באמת, כל מי שאוהב את מה שרדיוהד הוציאו אחרי 97 הוא פאנבוי ולא באמת מתחבר למוזיקה שלהם.
נו באמת, אולי אני חפרתי על האלבום הרבה והתלהבתי ועדיין מתלהב כי מה לעשות הם אחת הלהקות האהובות עלי, אבל מבחינת השורה התחתונה, אם תסתכלו על כל ההודעות שלי פה, תראו שזה מה שכתבתי על האלבום. לא אמרתי פה פעם אחת שהוא יותר ממה שהוא (בשבילי). אני כן מרוצה מהאלבום, אני נהנה מימנו והוא טוב מאוד. לא נתתי לו תארים יותר מידי מוגזמים, לפחות לדעתי. אני לא אסרוק עכשיו כל מה שרשמתי פה, אבל לא נראה לי שזה קרה.
וחוץ מזה, אם להגיד עוד משהו... אני גם נוטה להיות לא יותר מידי קריטי כלפי אלבומים שאני שומע, וזה לא ספציפית עם רדיוהד, אלא בכללי אם תבדקו הודעות שלי. אני משתדל למצוא דברים טובים במה שאני שומע, ואין הרבה שירים/אלבומים שאני אומר שהם גרועים או חרא וכאלה... בדרך כלל אפילו על אלבומים/שירים שאני לא הכי מתחבר אליהם אני מוצא בהם משהו כדי לפחות להגיד שהם נחמדים ולהנות מהם ברמה הבסיסית. אולי זה פשוט ההסתכלות של כל אחד מאיתנו על הנושא, כי נגיד רן אמר שלדעתו Wither שיר ממש חלש, ולמרות שכמו שאמרתי אני מסכים שזה שיר קיטצ'י מאוד וחלש ביחס לדברים אחרים של דרים, אני כן נהנה מימנו, אז זה הופך אותי לפאנבוי? אני פשוט משתדל להנות ממוזיקה שאני שומע ולא להיות סופר קריטי לגביה.


אף אחד לא נפל עליך :)
(לא אחרי שרן נפל עליך, בכל אופן)

_________________
"Everyone in the world should listen to Sigur Ros. Then maybe it'd be a better place."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ג' מרץ 01, 2011 4:07 pm 
מנותק
דרימיסט שרוף
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' פברואר 19, 2009 1:43 pm
הודעות: 1208
אז אני כן נפלתי? :)

טל (אני ממספר את התגובות שלי עפ"י ההתייחסות שלך):

1. אני אישית לא אומר את זה, אבל אני מכיר מעריצים של הלהקות הנ"ל שכן חושבים כך.
2. שטויות או לא לגבי איכות החומר, דרים ת'יאטר היא הלהקה (אולי חוץ ממיוז) שהמעריצים שלה הם הכי פנאטיים בנוגע להגנה על החומר שלה. כלומר, מה שעשו פה לברייטמן אחרי SC ו-BC&SL (לא שאני מסכים איתו, אבל באותו רגע הרגשתי קצת אמפתיה אליו) זו שחיטה כשרה. רבות מהתגובות אז היו בעיני לפחות ממש לא ענייניות ואפילו חוטאות לחלק מהערכים שהפורום הזה מייצג בשבילי.
3. כמו שאומרים אצלכם באנגליה: I'm taking a piss או משהו כזה :)
4. לא אני כתבתי... אז... טוב נו, מסכים.

_________________
תמונה
"The bigger the lie, the more they believe"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ש' אפריל 30, 2011 11:56 am 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
if anyone cares (אבישי), רדיוהד הוציאו בחינם עוד 2 שירים אלקטרונים מההקלטות של The King of Limbs:
The Butcher:


Supercollider:


את שניהם אהבתי, חבל שהם לא נכנסו לאלבום, הם יותר טובים מכמה שירים שכן נכנסו לאלבום לדעתי... במיוחד The Butcher ממש אהבתי! אפל כזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' מאי 01, 2011 5:12 pm 
מנותק
דרימיסט מתקדם

הצטרף: ג' ינואר 04, 2011 5:14 pm
הודעות: 131
כן,כן כבר מזמן במחשב שלי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: ה' מאי 05, 2011 5:43 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
עוד חדשות! תמונה

ב-1 ביולי ישודר Radiohead - The King of Limbs: Live From The Basement, שזה בעצם יהיה 55 דקות הופעה של רדיוהד (בלי קהל), שהם יבצעו את כל האלבום החדש שלהם, פלוס כמה קטעים מאחורי הקלעים, ולמרות שלא אמרו אני מקווה גם קצת שירים ישנים יותר כי בפעם הקודמת שהם עשו Live From The Basement עם האלבום הקודם שלהם In Rainbows הם גם עשו עוד קצת שירים ישנים. במיוחד אני מחכה לראות איך הם יעשו את Bloom ואיך Feral יהיה בלייב.
דוגמה מהפעם הקודמת http://www.youtube.com/watch?v=k8byXSML4bY&feature=player_detailpage#t=844s


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' יולי 03, 2011 3:57 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
טוב אני מגיב לזה פה ולא בנושא
viewtopic.php?f=2&t=5&start=8860
כי נראה לי שזה יותר מתאים לאשכול הזה מאשר למה אני שומע עכשיו P:

באופן כללי אני חושב שאפשר להגיד ככה... OK Computer הוא באמת אלבום קלאסיקה של שנות ה-90 שהשפיע על המון להקות שונות שבאו אחרי זה, וזה אלבום שכל חובב רוק לדעתי צריך לשמוע, אפילו אם רק כדי להכיר.
מה שליפני ומה שאחרי זה כבר טעם אישי - The Bends הוא גם אלבום שהשפיע על הרבה להקות שמנגנות אלטרנטיב רוק יותר בסיסי, guitar-driven והכל, ו-KID A הוא אלבום שהשפיע על הרבה להקות שבאו אחרי בכיוון היותר ניסיוני.

גיל, אני מסכים עם מה שאמרת שרדיוהד לא בידיוק משתייכת ללהקות ה" א"ב " של הרוק, אבל איך הכנסת לשם את קורט קוביין ואז פוסט אחרי אמרת "בסך הכל היא להקה של שנות ה90 ובגלל זה אני לא חושב שהיא א"ב של רוק" על רדיוהד (ששוב, אני מסכים לגבי רדיוהד)? הרי נירוונה היו גם בשנות ה-90, ועם כל הכבוד, אם קורט קוביין לא היה מתאבד לא היה להם רבע מהתהילה שלהם. ואני לא מהשונאים, שמעתי ליפני איזה חודשיים-שלוש את האלבום שלהם In Utero והוא לא רע בכלל, אלבום רוק נחמד עם כמה שירים טובים (במיוחד בחצי הראשון שלו), אבל מפה ועד להכליל אותם בקבוצת להקות מה-60/70 שסוג של "בנו" את הרוק... יש מרחק עצום.
אני חושב שמה שמפריד את רדיוהד מלד זפלין, דיפ פרפל וכו', חוץ מהתקופה כמובן, זה שהם לקחו את זה צעד קדימה ועשו דברים שוואלה, ממש לא שגרתיים ללהקת רוק מצליחה. אוקי קומפיוטר הולל כאלבום הכי טוב / אחד האלבומים הכי טובים של ה-90 בהרבה מגזינים, הם היו על גג העולם והיו יכולים להמשיך באותו כיוון בידיוק, אבל היה להם את האומץ להוציא אלבום כמו KID A שהיה שינוי של כמעט 180 מעלות, היה ההפך המוחלט מהציפיות של אנשים לעוד אלבום OK Computer'י אבל באותו הזמן, זה לא שהם סתם אמרו "בואו נשתנה בכוח!!!" או שהם רצו "להתאבד מוזיקלית" כי נמאס להם מההצלחה או משהו כזה, אפשר לשמוע שבאלבום הושקעה טונה של מחשבה וזמן, הוא מאוד מוזיקלי ומגוון וזה פשוט שהם רצו ללכת עם המוזיקה שלהם עד הסוף ולא להיות משועבדים למה שרוצים מהם. כשאני חושב על זה שאלבום כזה הגיע למקום הראשון ב-billboard (בתקופה שעוד האינטרנט לא היה כזה חזק ומקום ראשון אשכרה אמר כמה מאות אלפי אלבומים שנמכרו) ומדמיין מאות אלפי אנשים, מאזיני רוק רגילים שומעים את The National Anthem וכו', באמת שקשה לי לחשוב על עוד להקת רוק כזו מצליחה שהעזה לעשות תפנית כזאת כשהיא הייתה בשיא ההצלחה שלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' יולי 03, 2011 5:55 pm 
מנותק
דרימיסט שרוף
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' פברואר 19, 2009 1:43 pm
הודעות: 1208
אתה מכיר את הדיסקוגרפיה של לד ופרפל?

_________________
תמונה
"The bigger the lie, the more they believe"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' יולי 03, 2011 5:59 pm 
מנותק
דרימיסט שרוף

הצטרף: ו' דצמבר 14, 2007 4:58 pm
הודעות: 1382
סליחה לגבי קוביין אכן בלבלתי קצת..אבל שהכנסתי אותו התכוונתי יותר לדמות הרוקר ולא הייתי ברור אם זה.

ודרך אגב גם לד זפלין וגם די פרפל(בעיקר די פרפל) התנסו בדברים שונים ועשו מוסיקה שונה ומגוונת לאורך השנים..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' יולי 03, 2011 6:16 pm 
מנותק
דרימיסט-על
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ש' פברואר 21, 2009 9:25 pm
הודעות: 1990
Mars Volter כתב:
אתה מכיר את הדיסקוגרפיה של לד ופרפל?

לד זפלין שמעתי את האלבום הרביעי והחמישי שלהם ומכיר עוד כמה דברים מהאלבום הראשון והשישי שלהם, את הדיסקוגרפיה השלמה שלהם לא S:
פרפל מודה, דיברתי כשאני רק מכיר את הלהיטים. :shrug:

נו אל תתפס לקטנות. ברור לי שהלהקות האלה היו פורצות דרך לגמרי, וגם אמרתי את זה - אמרתי, רדיוהד מן הסתם לא חלק מאבני היסוד של הרוק שלא כמו הלהקות האלה שבנו אותו. מה שהתכוונתי בזה שאמרתי שהם לקחו את זה צעד קדימה ועשו דברים שלא רגילים ללהקת רוק רגילה, התכוונתי שהם התחילו לשלב כל מיני סגנונות שאתה לא רואה הרבה להקות רוק משלבות, ועוד בצורה כזאת. זאת אומרת, בטח שהיו להקות רוק ששילבו אלקטרוניקה - אבל לרוב בצורה די גסה, לעומת מה שאני מרגיש שברדיוהד מרגיש מאוד טיבעי.
אני גם סתם לקחתי את שתי הלהקות האלה כדוגמה, התכוונתי באופן כללי שרוב להקות הרוק "הגדולות" שאתה מסתכל עליהן הן לרוב בתבנית כזו של הרוקיסטים עם הגיטרות וכל זה, נו כן זפלין, פרפל, גאנז נ' רוזס, רולינג סטונס וכו' ודברים כאלה שמגניב לשמוע, ואני לא אומר את זה בצורה רעה בכלל. כמו שגיל אמר עכשיו, "דמות הרוקר". פשוט, אני איך שאני מסתכל על זה זה ככה. ואיך שרדיוהד היו ב-1997 עם אוקי קומפיוטר זה פתאום קצת יצא מהתבנית הזאת והם בכל זאת הפכו לענקיים, זה נראה כאילו זה הביא משהו חדש. אבל מה שקרה עם KID A, שעליו התמקדתי - פתאום להקת רוק שלוקחת את זה יותר רחוק ועושה כל מיני דברים ניסיוניים כאלה ואלבום שלם שמתרחק מסגנון הרוק המוכר ובכל זאת מצליחה, זה מה שדיברתי עליו ושאני מעריך.
אני יודע שאתה ועוד הרבה אנשים לא אוהבים את KID A וכל מה שבא אחריו וזה סבבה, אני אישית אוהב וככה גם הרבה אנשים אחרים. עוד משהו? :whistle:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: רדיוהד
הודעהפורסם: א' יולי 03, 2011 7:49 pm 
מנותק
דרימיסט שרוף
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' פברואר 19, 2009 1:43 pm
הודעות: 1208
רגע רגע רגע....
לרגע אני לא מזלזל בשינוי הקיצוני שרדיוהד עשו במוזיקה שלהם, אבל בחייאת - אתה בפוסט הקודם ייחסת להם שינוי דרסטי שלא קרה ללהקות שציינת, אני רק שאלתי אם אתה מכיר את האלבומים של הלהקות שציינת, כי אם כן היית יודע שלד הלכו לכיוונים שונים ופרפל היא אחרונת הלהקות שאפשר לקרוא לה לא-נסיונית (לצד קרימזון).
תראה, אם אתה רוצה לדבר על זה ולא להיעלב על זה, אז ניתן לומר שרדיוהד אולי אחת הראשונות שעשו את המעבר הזה (דיוויד בואי הוא אומן שאני יכול לחשוב עליו שעשה את זה משהו כמו.. הממ.... 15 שנה לפני) אבל אתה לא חושב שהמעבר הזה התאפשר תודות לקדמה הטכנולוגית שהתחוללה במוזיקה מאמצע שנות ה-90 ו-וואלה, רדיוהד בסה"כ הושפעו מלהקות שהם כבר שמעו, זה לא שהם המציאו משהו, למרות שזה גם מצריך ביצים.
אני יודע שזה לא האשכול, אבל אתה מייצג ז'אנר מאוד מיוחד בפורום של אנשים שהתחילו את ההתפתחות המוזיקלית שלהם בצורה קצת מוזרה - קודם שמעת את PT ואח"כ פינק פלויד, או קודם DT ואח"כ Rush (שמעת כן? אם לא אתה חייב). זה משהו שאני אישית לא מכיר, ואני חושב שזה גם קצת מוריד לך מהמוזיקה היותר מוקדמת, שכן אתה התחלת ממוזיקה מאוד מפותחת ומאתגרת, ולשמוע את זפלין עם ה"כולה" גיטרות שלהם, אני משער שחלק מהקסם חולף....
לד זפלין כשהייתי בגילך הייתה כל חיי (כמו דרים עכשיו) באמת שהייתי רואה את בונזו וג'ימי פייג' ובטוח שאין מוזיקה בעולם שתעשיר אותי יותר מזו, ואז שמעתי את דרים ו-Ayreon ו-וואלה? (ואני מקווה שאני בגיל 17 לא שומע את זה) קשה לי לשמוע LZ היום, זה קצת... משעמם. אבל בוי, איך אהבתי את המוזיקה הזו פעם ואני ללא ספק אתן לילדי (אם וכאשר) ללכת בדרך המוזיקלית שבה אני הלכתי, ואח"כ שיחליטו אם זה מספיק או שיש יותר מזה.

_________________
תמונה
"The bigger the lie, the more they believe"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 41 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא

כל הזמנים הם UTC


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 17 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה

עבור ל:  
cron
מופעל על-ידי phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.