טל תעשה לי טובה שלוש מארבע ההמלצות האחרונות שלך היו Expandables 2 וסרטים של ניקולס קייג' וג'ייסון סטתהם אז בוא וניקח כולנו צעד אחורה לפני שבטעות עוד תמליץ כאן על סרט של דה רוק או אמנדה ביינס.
יהלומים לנצח היה הסרט האחרון הגדול של בונד כי כמה שהיו בו סצנות מוגזמות עדיין הייתה בו אחלה של עלילה והוא סחף וכן זה היה התקופה הארוכה והמקורית של קונרי, של הבונד האמיתי היחיד עד דניאל קרייג, סוף של התקופה הטובה ביותר שהדמות הזאת ראתה, עידן שאנשים כבר לא זוכרים ולא מודעים אליו. כן הנה דניאל קרייג הוא בונד ראוי ונהדר, הוא בונד סוציופת, הוא רחוק שנות אור מהמין האנושי, קשה לקרוא אותו אבל עדיין הוא מצליח לרתק אותך ולהיות הליידי קילר והבריטי האולטימטיבי. הוא רוצח, הוא אמור ללחוץ על ההדק, זה מה שהוא ואי אפשר לנתק אותו מזה, זה מה שעושה אותו מרתק ומעולה.
רוג'ר מור עשה עבודה טובה עם סדרה של סרטים טובים וזכורים בפני עצמם אבל לא הם לא היו גולדפינגר, הם לא היו מרוסיה באהבה, הם לא היו אתה חי רק פעמיים, הוא לא היה קונרי ועזוב גם את הסרט של ג'ורג' לזנבי שהיה תקוע באמצע ורק מזכיר לך מה אתה מפספס. never say never again פתאום ב-83 פתאום מראה לך איך צריך לעשות את זה. מי עוד? רוג'ר דלטרי? פשרה. פירס ברוסנן? טעות ענקית. גולדן איי, סבבה, לא מדהים, כל השאר התעסקות בשטויות, מכוניות בלתי נראות, דניס ריצ'רדס והאלי ברי, בולשיט. סרט פיצוצים נטו. במאים גרועים ותסריטים חלשים. מה נשאר בנקודה הזאת שבה כבר הכל הפך לבדיחה אחת גדולה חוץ מלשים הכל מאחור ולהיזכר באמת מה חשוב? תוריד את השם בונד מהסרטים שברוסנן שיחק בהם ולא תדע שזה הוא בכלל, הוא לא מזכיר בכלל את ג'יימס בונד, אין שמץ מהסטואיות, מהקור רוח, הוא כולה עוד דמות בסרט אקשן שרצה דרך סטים שמתפוצצים, הוא בערך שאיה לבאף ברובוטריקים.
אני ראיתי את כל הסרטים של בונד אחד אחרי השני בתור ילד ובתור מבוגר בדיוק כמוך וכשאני חושב עליו הפרצוף היחיד שעולה לי זה שון קונרי, הקול היחיד שאני נזכר בו הוא מבטא סקוטי כמו שלבונד אמור להיות, שיער רטוב מסורק הצידה, וולטר PPK ביד וכמו ש-וספר לינד אמרה, "הוא מזכיר את הוגי קרמייקל, אבל יש בו משהו קר וחסר רחמים" ואני חושב עליו ביראת כבוד שמגיעה לדמות אניגמטית כזאת. טון וחצי חומר נפץ שעושים בום בזמן שהוא חומק החוצה עם הבחורה ביד שלו הם לא הדברים שגורמים לדמות כזאת לתקתק, סורי, זו הדרך העצלנית החוצה.
טוב טל בוא נהיה כנים אני מאסתי בעלבונות האלו שאנשים חוטפים על הדעות שלו ועל האומנות שהם אוהבים. האנשים שהיו והם כאן היום שמים את החיים שלהם כמעט לחלוטין באהבה שלהם למוזיקה והם עושים את החסד של להיות כאן ולדבר על הא ודא ולנסות לתת לשאר הנוכחים קצת תובנה לדרכים אחרות שבהן אפשר להביע רגשות דרך אומנות ואתה מוריד אותם למטה כאילו שזו שרשרת מזון בחטיבת ביניים. יש כאן אנשים שהם פשוט שליחים של תרבות ובתמורה הם זוכים לזלזול כשיש להם אלף מקומות אחרים לדבר בהם עם כל העולם. אי אפשר להעליב מישהו ולפתור את זה עם סמיילי, אתה יודע את זה, אתה בוחר להתעלם מזה כי השם שלך על הדלת ותאמין או לא אורחים במסיבה לא אוהבים שמעליבים אותם. מעבר לזה השנה היא 2012 הפרוג מטאל במצב של rigor mortis אתה יודע את זה אתה בוחר להתעלם גם מזה, במקום שיהיה כתוב לך על הדלת שגריר הפרוגרסיב צריך להיות כתוב שגריר הסטגנציה. ג'יזס תלמד תתנסה תתאהב לך תדע אולי עוד תרגיש משהו חוץ מפונקציונליות. יש כל כך הרבה אומנות ויופי ואהבה בעולם הזה!!!!!!!!!!
עידן אתה וובמאסטר ובחור נהדר, שיהיה לך באמת באמת בהצלחה בהכל אבל אתה לא צריך את זה, אתה תותח וזה בכיס הקטן שלך. פעם אחת מגיע לך שאני אגיד לך תודה על קריעת התחת הטוטאלית הזאת שנתת לאורך השנים אז תודה!!!
הייתי כאן סה"כ 7 - 8 שנים, היה מרהיב ב2004 והיה מרהיב עד היום ב-11 בלילה בערך אבל חלאס כמה אפשר לנשוך את השפתיים. תודה על הפורום והמועדון והדגים אם מישהו רוצה לדבר איתי גם אחרי ה-rent הבואו נודה בזה, די מזעזע הזה, אני פותח פייסבוק (לא תחת השם שלי, לא בא לי שסקיינט תדע איפה אני גר) ואני אלמד איך זה עובד וכל השטויות האלו עד מחר בערב אני מקווה.
המייל שלי הוא
hatesong2@gmail.comמתן.