עומר כתב:
היינו בצד שמאל (מול רודס ומיונג) וכבר בהתחלה קלטתי שיש רעש רקע דיי חזק במקביל לקצב של הגיטרה בס. היו שירים שזה היה מורגש יותר, בעיקר בקטעים היותר רועשים, הייתה גם בעיה שלפעמים כשהיה סולו של קלידים אז לא ממש שמעו את הקלידים, וכשהיה סולו של גיטרה לא תמיד שמעו את הגיטרה, וככה חלקים מההופעה פשוט נשמעו לי אחרת קצת מהמקור (שימתם לב שגם בצילום, הצלם לא הכיר את השירים ולא ידע על מי לשים את הפוקס?). אבל הקטע הכי גרוע היה דווקא בCAUGHT IN A WEB, אם אני לא טועה זה היה אחרי הפסקה במוזיקה, וכשהם חזרו לנגן פשוט לא שמעתי את השיר כמו שהוא, שמעתי ממש רעש, בעיקר תופים... [...] ברור שהלהקה לא קשורה לאקוסטיקה במקום, ולכן כמובן לא אחראית לבעיות האלה.
הסאונדמן היה שלהם כך שבטוח היה כיוון נכון של הכלים, בלאנס כך שזה בעיה רק באקוסטיקה של המקום. הסאונד מול הספיקר מעולה, אתה שומע שם הכל ובכל אחד מהצדדים. הבעיה היחידה היא שיש פידבק, החזר צליל משאר האולם. אם זה היה מקום קצת יותר מקצועי מבחינת אקוסטיקה ומצפה את הקירות שלו בעץ זה לא היה קורה. או אם זה היה במקום פתוח, אבל אז היית חוזר מזיע...
עומר כתב:
עד עכשיו אוזן שמאל שלי לא ממש התאוששה, ואני דיי מבואס על זה
Greenburger כתב:
מתן, איך לא התפוצצו לך האזניים מול הרמקול?? זה הרס לי את השמיעה לגמרי
חב'רה תעשו לעצמכם טובה, ברצינות, ו-או שאל תעמדו ליד הרמקול או שתביאו אטמים. זאת לא בושה ולא יהרוס לכם כלום - אתם עדיין תשמעו את המוזיקה טוב מאוד, קצת פחות צלילים גבוהים (ססס, יייייי) אבל בתמורה תשמרו על השמיעה שלכם. אני אולי נשמע כמו איזה סבתא, אבל שלא תדעו כמה שזה קריטי וחשוב.
היה ערב מצויין, אני מוריד את הכובע בפני הקהל.