ג׳יימס לאברי יגיע לישראל במסגרת פסטיבל Castle of Rock

אוגוסט 3, 2016

לצערנו, אירוע זה בוטל.

13898692_10154521160753159_441055324_o
עכשיו זה רשמי – כוכבי הרוק הגדולים מגיעים לישראל להופעה אחת במסגרת סבב עולמי של פרויקט הרוק האמריקאי המצליח !CASTLE OF ROCKלכל אוהדי הרוק בישראל תהיה הזדמנות נדירה וחד פעמית לראות ולשמוע על במה אחת את כוכבי הרוק: ג'יימס לאברי ,(DREAM THEATER), רוס "הבוס" פרידמן ,(ex MANOWAR) רון באמבלפוט ת'אל (ex GUNS'N'ROSES) ודייב אוונס (ex AC/DC) מבצעים את מיטב הלהיטים של להקות הרוק : ,AC/DC, GUNS'N'ROSES, MANOWAR, DREAM THEATER ועוד.
כרטיס VIP- הכניסה למתחם גלריית שמאל קרובה לבמה הכוללת ספות ישיבה . השוהים במתחם ייהנו מבירה חופשית כל הערב.

ג'יימס לאברי (DREAM THEATER)
סולנה של להקת דרים ת'יאטר, הרכב המטאל הפרוגרסיבי החשוב והמצליח ביותר בהיסטוריהשמכר מעל 10 מיליון אלבומים.

רוס "הבוס" פרידמן (MANOWAR)
גיטריסט לשעבר של להקת המטאל המרעישה ביותר בעולם

רון "במבלפוט" ת'אל (GUNS'N'ROSES)
גיטריסט לשעבר של להקת גאנז אנ' רוזס. ת'אל, או בשמו המקורי רונלד בלומנטל, הוא אישיות מוכרת בעולם הרוק הכבד והמטאל בעיקר במסגרת עבודתו עם גאנז אנ' רוזס, אבל גם בשל אלבומי הסולו שהוציא וההרכבArt of Anarchyשהקים יחד עם ג'ון מוייר, בסיסט להקת דיסטרבד.

דייב אוונס (AC/DC) לשעבר דייב אוונס הוא למעשה סולנה הראשון של להקת הרוק האוסטרלית מהחשובות והמצליחות בכל הזמנים AC/DCוהוחלף ע"י סולנה האגדי של הלהקה בון סקוט. אוונס הקליט גם שלושה אלבומי סולו והוא מרבה להופיע ברחבי העולם.

אל תחמיצו את מופע הרוק האדיר של כוכבי הרוק הגדולים על במה אחת בישראל!
כרטיסים ב"לאן" : bit.ly/2aKnh74

הידעת? למועדון המעריצים ישנו פורום פעיל מאוד בו החברים מתרגשים, צוחקים, מתווכחים, מתדיינים, נפגשים והכל יחדיו. הצטרף גם אתה לקהילה של מועדון המעריצים הרשמי של דרים ת'יאטר בישראל!