מסע ההופעות הקרוב באירופה

אוקטובר 4, 2005

הסבב השני של הלהקה באירופה החל לפני כמה ימים, ומההופעות שנערכו ,ניתן לראות כי מבוצע השיר Another Won שנמצא בהקלטות הדמו של הלהקה. כמו כן כסיסת הציפורניים ממשיכה לקראת אמסטרדם והציפייה לראות איזה אלבום רוק קלאסי יבוצע שם.

ידיעה בלעדית ל- Ytsjammers Israel:
לאחר שהלהקה תסיים את הטור השני באירופה, היא תחזור שוב לחופשה בארה"ב, ואז בדצמבר יתחיל טור בדרום אמריקה. לאחר מכן בינואר יהיה מיני-טור באסיה (יפן,דרום קוריאה), וטור נוסף בארה"ב במהלך מרץ-אפריל. קיים סיכוי קלוש שבמאי-יוני הלהקה תעשה טור שלישי באירופה. מדובר בעידכון בלעדי למועדון שעדיין אינו מופיע בשום אתר ובשום מקום!

אוקטבריום
האלבום השמיני של הלהקה, "Octavarium", יצא ב- 7 ליוני ברחבי העולם. ניתן להזמינו ממגוון אתרים כגון CD Universe ו- Amazon והוא נמכר ברוב חנויות הדיסקים בארץ.

הופעות קאבר
הלהקה אישרה שתי הופעות כפולות בלונדון ואמסטרדם במהלך חודש אוקטובר. הסט השני בכל אחת מההופעות השניות יכלול כיסוי מלא של אלבום קלאסי בשביל אוסף הבוטלגים הרשמי. כרגע מתארגנת קבוצה של המועדון לטוס להופעות באמסטרדם ב- 10 וה- 11 באוקטובר.

הידעת? למועדון המעריצים ישנו פורום פעיל מאוד בו החברים מתרגשים, צוחקים, מתווכחים, מתדיינים, נפגשים והכל יחדיו. הצטרף גם אתה לקהילה של מועדון המעריצים הרשמי של דרים ת'יאטר בישראל!